vær87 Forelsket i forumet 20 Feb 2011 #1 har fått tilbake mensen, hvor lenge varte den første jeg bruker cerazette å har fått tilbake mensen nå, men saken er att jeg har blødd i 3!! uker begynner å bli kraftig lei no! flere som har opplevd detta, eller burde jeg besøke legen? hva tror dere??
har fått tilbake mensen, hvor lenge varte den første jeg bruker cerazette å har fått tilbake mensen nå, men saken er att jeg har blødd i 3!! uker begynner å bli kraftig lei no! flere som har opplevd detta, eller burde jeg besøke legen? hva tror dere??
Heidi10+12 Gift med forumet 20 Feb 2011 #2 jeg blødde i 8 dager.. pleide og ha i 3-4 før.. bruker også de pillene! men har hørt om folk som blør leeenge med mini-pille.. veit ikke, men ville nok kansje ringt og hørt..
jeg blødde i 8 dager.. pleide og ha i 3-4 før.. bruker også de pillene! men har hørt om folk som blør leeenge med mini-pille.. veit ikke, men ville nok kansje ringt og hørt..
M Mexxie Gift med forumet 20 Feb 2011 #3 Jeg fikk tilbake mensen mens jeg gikk på cerazette, blødde annenhver uke i 3 mnd! [:'(] Bruker ikke de lengre nå...
Jeg fikk tilbake mensen mens jeg gikk på cerazette, blødde annenhver uke i 3 mnd! [:'(] Bruker ikke de lengre nå...
M Mai x 2<3 Glad i forumet 20 Feb 2011 #4 3 uker blødde jeg også!!! Og da sluttet jeg på dritten[:'(] Var ikke bare av den grunn men.
Vilnus Gift med forumet ♡ Maibarna ♡ 20 Feb 2011 #5 Jeg småblør nå, antar at jeg kan holde på leeeenge.