Dere som vurderer/skal kjøpe søskenvogn!!

Hvor kjøper du denne vogna? hvilken nettside? hva er prisen i tyskland forhold til norge? hva med frakt og toll? har du regnet på dette? jeg er nemlig også interessert i den vogna ;-) er det toll på barnevogner forresten? :-)

Ble mye spørsmål her hehe

desembermirakelet skrev:
Hvor kjøper du denne vogna? hvilken nettside? hva er prisen i tyskland forhold til norge? hva med frakt og toll? har du regnet på dette? jeg er nemlig også interessert i den vogna ;-) er det toll på barnevogner forresten? :-)

Ble mye spørsmål her hehe

Tenker du på City Select som solsnuppa linker til? Eller hvilken....

Jeg tenker at vi skal ha søskenvogn, da den kommende storebror er en liten villtass:) samtidig blir han så stor, så kommer ikke til å bli brukt mye, så har ikke lyst til å bruke så mye penger på det.

Har lyst  på en som er enkel som phil and teds, aller mest lyst på er baby jogger city select, men den blir for dyr for så lite bruk. Satser på å finne noe brukt på finndåttno:)

Exito skrev:
Jeg tenker at vi skal ha søskenvogn, da den kommende storebror er en liten villtass:) samtidig blir han så stor, så kommer ikke til å bli brukt mye, så har ikke lyst til å bruke så mye penger på det.

Har lyst  på en som er enkel som phil and teds, aller mest lyst på er baby jogger city select, men den blir for dyr for så lite bruk. Satser på å finne noe brukt på finndåttno:)

City Select er jo super, da, siden man kan fortsette å bruke den som enkeltvogn når størtemann er for stor ;-) Vi betaler rundt 7500 kroner for den i butikk.

hei sann

her ventes og en liten en og vi har en liten gutt fra før så her blir det 1,5 år mellom . har vert og set på vogner en del men har ikk bestemt oss enda , jg liker ikke de med bare tre hjul på da hehe så det blir vel vanskelig valg, vet bare at jg vil ha store og gode hjul og lett og komme frem med.

Back
Topp