Dere som vil "slanke" dere lang varig?

lillelam

Forelsket i forumet
har hørt og lest mye om den såkallte suppedietten, og det er verken en sunn eller bra måte og gå ned i vekt på... og mange går jo opp det dobbelte etter endt kur...og mestepraten som forsvinner er jo vann..? har hørt suksee historier og ja, og dette er ikke for å henge ut suppedietten
 
 
 
vis dere vil slanke dere mange kilo og holde dere der.hvorfor ikke prøve og legge om livsstilen helt istede? prøve grete roede f.eks? jeg har gått der nå, og er kjemepe fornøyd, hele gruppa har til sammen snart gått ned 60 kg, vi spiser alt vi har lyst på.. men klue er... ingen mat er så sunn at den kan spises hele tiden og ingen mat er så sunn at den aldri kan spises
 
ved sunn og varig vektnedgang kan dette hjelpe mange, det handler om selvdisiplin, og at man unner og kose seg en gang i blandt
 
bare et lite tips. jeg hadde aldri trua på grete roede selv men jeg er nå overbevist
 
 
HELT ENIG MED DEG....
Det er heller bedre å legge om livstilen enn å prøve forskjellige og usunne metoder.
Jeg er skeptisk til denne sykehusdietten og er helt enig med det du sier.
Har hørt mange som legger av seg med den men legger på seg med det samme igjen. Heller bedre å gå ned vekt på en naturlig måte og holde vekten stabilt på denne måten....
 
 
Back
Topp