Dere som vet kjønnet-hjerteslag?

ChicaMe

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Hva var hjerteslagene til dere som vet kjønnet? Her har jeg ikke fått vite kjønn enda, men hjerteslagene på på 150 :)

Takk takk :D Hun er ekspert i London og sa hun var 85% sikker på kjønnet. Er jo veldig tidlig enda. Men samme kjønn i alle fall, siden de er eneggede :)

Hur tidlig kan man "telle" hjerteslag kontra kön?
Alltså har foster tidlig i eks uke 7 raskere, en baby i uke 20 ex? Kjönner dere?:)

Ul i uke 7 - 170 slag, uke 10-163 eller 165. Men husker ikke i uke 12 :)

Kanske er det en jente?:) om 2 uker er det roul, gleder meg sååå!! :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Sniker fra februar :) I uke 9 er det vel på topp mener jeg å huske, da ligger de på rundt 170 alle. Mi første lå på rundt 160, og det gjør nummer to også. (Jente bekreftet ved UL). Så her stemte det veldig godt. :D

Når jeg gikk gravid med jenta mi var slagene på 150-160, denne gangen ligger hjerteslagene på rundt 160, blir spennende å se om d blir jente denne gangen også :)

Her vet vi ned sikkerhet at det blir en liten gutt, men jeg et faktisk usikker på hva hjerteslagene har ligget på. Finner ikke lyden ned dopler heller :-P Men skal sjekke i papirene mine når jeg kommer hjem.

Hva var hjerteslagene til dere som vet kjønnet? Her har jeg ikke fått vite kjønn enda, men hjerteslagene på på 150 :)
Har to jenter.
Ene lå rundt 140-165.
Andre lå rundt 120-150, oftest rundt 120, som mange mener er typisk gutt.

Så fosterlyd sier INGENTING om kjønn.
Det er kun ul (og sselvfølgelig fødsel!!!) som kan si noe om det. :-)
Jeg hadde også typisk guttemage, men fortsatt var det jenter.

Men veldig gøy å høre fosterlyd, og gjette litt likevel da! :-)

Jeg tror heller ikke hjertelyd sier noe om kjønn, men det er gøy å spekulere. ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Min lå på 145... Men aner ikke hva det blir enda - ul om 2 uker :)
Men det var uansett veldig stas å høre hjertet slå <3

160/170 i uke 9 og 160 i uke 12. Blir gutt.. Jenta vår lå på det samme..

Rundt 140 jevnt over forrige svangerskap, og det er jente. To målinger gjort de siste 4 ukene denne gangen, og begge gangene har det vært ca 160. Vet ikke kjønn enda :(

Rundt 140 jevnt over forrige svangerskap, og det er jente. To målinger gjort de siste 4 ukene denne gangen, og begge gangene har det vært ca 160. Vet ikke kjønn enda :(

Skulle være :) og ikke :(

Her var det mellom 170-180 slag og var da 10+4 :)

Back
Topp