Dere som venter tvillinger

lillesøsterellerbror

Elsker forumet
Juli13-jentene
Skal dere føde vanlig? Tenker, vente på vannavgang eller riestart.. Eller har dere fått tid til litt mer kontrollert start... evnt keisersnitt?

Igangsetting i uke 36 om ikke fødselen starter av seg seg før. Vaginal fødsel så sant ikke noe skjer som gjør at jeg må ha ks.

Begge ligger med hodet ned, så ser ut til å bli vanlig fødsel. Mulig igangsettelse i uke 39 hvis ingenting har skjedd før det. :)

Samme som mamma til sim og sam her :) foreløpig ligger alt til rette for vanlig fødsel,og har ikke fått beskjed om noe annet enda enn at jeg kan gå helt til termin,evt settes i gang i uke 39 :) Jeg syns det virker mer skremmende med KS enn å føde to "på en gang" vaginalt ;)

Her ligger tvilling1 i hodeleie, så derfor blir det satt i gang vaginal fødsel :) Settes i gang med ballong for å modne livmorhalsen, evt piller.

Alt ligger til rette for vanlig fødsel :) Begge ligger nå med hodet ned å alt ser bra ut.
Legen snakket om at jeg kom sikkert til å bli satt igang i uke 38 siden tvillingene ligger så godt ann i vekt.

Føde vanlig er planen her.. Siden begge tvillingene ligger over snittet så kan jeg nok bli satt igang litt før uke 39 som først var planen.. Men nå gjenstår det bare å komme seg så langt da. :-)

Back
Topp