Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har dere noen spesielle symptomer ? Har dere andre i familien som har tvillinger? Kan dere merke på noen måte nå at det kan være to? Hilsen ei som ei som er nysgjerrig
Jeg har ingen spesielle symptomer, bare vanlige Svigerfaen min er toegga tvilling, også trooor jeg kanskje at det var noen tvillinger i søskenflokken til mormor (de var 12), men det er jeg ikke helt sikker på. Jeg syntes magen min har blåst seg opp ganske fort. Jeg vil ikke si at jeg kan merke at det er to sånn sett, men jeg hadde det på følelsen uten at jeg kan forklare hvorfor. Dette har jo skjedd helt naturlig. Magefølelsen var noe av grunnen til at jeg bestilte tidlig ul, så jeg sa det til søstra mi dagen før og til samboeren før vi gikk i inn. Men følelsen da vi faktisk så to stykker på skjermen,..den var helt uvirkelig. Hva med deg?
Jeg har vært kvalm og trøtt siden uke 6 men ikke noen spesielle symptom. Leser om flere som har vært mye dårligere enn meg her inne. Har ikke vært gravid før så vet ikke hva som hadde vært vanlig for meg med 1 foster, men jeg har følt "menssmerter" daglig siden 3 dager etter de vart laget. Nå er jeg 11+5 og "menssmertene" kommer og går enda. Reagerte på det siden jeg aldri har menssmerter til vanlig. Testen var positiv etter 11 dager. Fikk en UL i forbindelse med legebesøk i uke 7 hvor vi så at det var 2. Jeg har ingen i familien som er tvilling. Når jeg ser på faktorer som spiller inn for at en kan få tvillinger- stemmer ingen på meg. Så er som å vinne i lotto for vår del