Dere som venter nr 4.

MammaTil2<3

Betatt av forumet
Novemberlykke 2015
Hvilken bil har dere? Vi må nok mest sannsynligvis kjøpe ny bil når tvillingene kommer. Har en Ford mondeo men tror ikke vi får plass til 3 barneseter i den...

Hvilken bil har dere? Vi må nok mest sannsynligvis kjøpe ny bil når tvillingene kommer. Har en Ford mondeo men tror ikke vi får plass til 3 barneseter i den...

Det tror ikke jeg heller du får ;) hehe huff, ble plutselig noen ekstra utgifter med lykken. :) lykke til med bilkjøp.

Venter nr 5, men svarer likevel. Vi skiftet til vw multivan når nr 4 var på vei, angrer ikke et sekund. Utrolig god plass og veldig brukervennlig.

Vi venter nr 3, men har ikke sjangs til å få 3 barneseter i bredden på mondeoen, så følger denne :)

Å vi som nettopp kjøpte oss ny bil hehe :confused: :p Har sett på Ford s max og touran. Må nok belage oss på bil kjøp igjen ja :) Mannen er ikke så fornøyd med det nei :p

Touran 7 seter har vi. Eneste ulempen må være å få inn tvillingvogn til de som venter tvillinger. Jeg har en city elite vogn som eg vil få plass til. Elstemann sitter pr idag bakerst. Får han litt fred for seg selv. Blir takboks på oss i tillegg når vi typisk reiser på ferie. Mn god plass til bilstoler å ben plass føler s max kanskje har litt mer plass bak de stolene bakerst. Vi hadde multivan mn gikk tilbake til touran. Fikk ikke noe særlig mer plass bak syns vi. Sharan er også god plass i midten å bak

Broren min har Ford S Max og har god plass til 3 barneseter i baksetet, pluss god plass til vogn osv i bagasjerommet! Og den bilen er jo faktisk ganske fin også! :) Ser ikke ut som en buss ;) Hehe!

Vi venter berre nr 3, men vi har plass til 3 barneseter i bilen. Vi har Peugeot 5008, 7 seter. Den har stort bagasjerom, og baksetene er breie og gode. Ingen problem og sitte mellom to barneseter for en vaksen person. Touran syns eg har for smale seter i baksetet, så vi valgte den vekk. Er og dobbel prisen på Peugeot :)

Last edited:
Bare skyter inn at det er stor forskjell på setene også :)

Vi trodde først at vi ikke fikk plass, men fant smale seter og fikk fint plass til tre seter i vår Toyota Prius 7plus

Vi venter å nummer 3. Men har to unger som er mye større men allikevel blir det touran på oss :)

Ja, er vel kjekt med litt plass. Blir jo trangt å sitte imellom setene også. Vår eldste blir 3 år nå og sitter bakovervendt, og yngste er straks 4 mnd så blir fult opp med bilseter her ja :p

Ja, er vel kjekt med litt plass. Blir jo trangt å sitte imellom setene også. Vår eldste blir 3 år nå og sitter bakovervendt, og yngste er straks 4 mnd så blir fult opp med bilseter her ja :p
Oj ja det blir det da :D her er eldste 8 å så rekker minsta å bli 6 År.

Jar selv ett sånnt vidunder :D
Laget dagen etter mens, hoppa av i svingen å tok angrepille to timer etterpå :)
Det var rett å slett vare meningen <3 å dette fikser su så lett så :D

Oi da ! Noen ganger er det nok bare meningen ja ! :D

Back
Topp