Dere som venter Nr 3:)

CasMal

Forelsket i forumet
Hva slags bil har dere? Får dere plass til 3 seter eller må dere ha ny bil? Vi har en Opel vectra stasjonsvogn 98 modell. Gammel bil, men ganske romslig så jeg håper virkelig vi får plass til 3 bilseter:) Vi bygger hus nå, så vi håper å slippe å kjøpe ny bil før alt med huset er ferdig:) Noen som har tips til hvilket babyseter m/base som tar minst plass?? Har vurdert maxi cosi sitt nyeste, da jeg har hørt dette er bland de letteste og minste på markedet?!?!?!?

Har Mazda 6, og har grei plass til 3 seter bak.

Vi har en saab 9-5 stasjonsvogn. egentlig god plass i den, men tror det blir trangt med 3 barneseter bak, så vi skal kjøpe ny bil, for å unngå mye irritasjon. Har en citroen picasso, 7 seter på lån idag, og det var ganske stor forskjell på plassen i baksetet. Her er dt og isofix på alle baksetene.

vi venter Nr 3 og kjøpte touran for 1 år siden. Ikke mange biler som har plass til 3 barneseter, har sjekket ut de fleste. Hos oss stod det mellom s-Max, galaxy og touran til slutt.

Uff, jeg gruer meg til å teste det ut.... Har en bil jeg er kjempe glad i.(orker ikke gå ut og finne ut hvilken det er hihi). Blir en i krybbe, en i acta craco bakovervendt og en i beltestol. Frykter det ikke er plass, men lever i håpet enda en stund hihi. Har ikke lyst å bytte bil, og vi trenger ikke kjøpe noen nye seter da de er nye alle sammen (maxi cosien er bare et år)

Ford S.Max har tre hele seter bak :) Super :)

Back
Topp