Dere som venter nr 3

*spent*

Flørter med forumet
får dere noen reaksjoner på at dere skal ha 3. mann? jeg synes det er så rart for jeg trudde det var helt normalt med 3 barn jeg.. har vokst opp med 2 søsken og kjenner mange som er 3 og flere... men jeg får spørsmålet "hvorfor så mange?" og noen kommenterer bare at " oj 3. mann ja det blir travelt " .. hadde liksom ikke forventa akkurat den reaksjonen :P  jeg bryr meg ikke så veldig om det da, jeg har alltid ønska meg 3 barn, men synes bare det er overraskende :P hadde heller forventet at folk skulle reagere på at jeg er tidlig ute :P er 25 år, men det er det ingen som har kommentert :P hehe

Ja, vi skal ha nr tre, og jeg må innrømme at jeg kanskje hadde forventet litt reaksjoner, men her har det bare vært positive tilbakemeldinger.

Grunnen til at noen har reaksjoner, tror jeg kanskje kan komme av at det i dagens samfunn har blitt mer og mer vanlig at mange nå er mer opptatt av karriere og økonomi, og prioriterer egne hobbyer og fritid, i høyere grad enn før i tiden... (da familieliv kanskje var viktigst...?) Jeg vet ikke, men det er i allefall det inntrykket jeg har...

Uansett: Man bør ikke blande seg inn i hvor mange barn andre ønsker og velger å få... det har man da vel ingenting med ...

Gled deg over nr 3, og overse negative kommentarer. 

Gratulerer forresten !!!

ja du sier noe der... det har jeg ikke tenkt på.. :P jeg tror ikke de som kommenterte dette mente det negativt, for jeg vet de er veldig glade for at vi venter 3. :) men tror rett og slett de bare sa det de tenkte der og da :P hehe... uansett så gleder jeg meg selv over at jeg er så heldig å få 3 barn :) gratulerer til deg også :)

Vi og får ofte den der: Oi! Det blir travlelt til dere!!! 
Og generelt ordet "Oi!" blir brukt en del, hehe...

Det brukte vi og da vi fant det ut, hehe... Men det blir supert med nr 3 - vi gleder oss! Og presiserer det til alle og ;)

Blir sikkert hektisk, da størstemann blir 3,5 når baby kommer. Men det blir supert når de blir eldre ;) Gleder oss!!

Back
Topp