Dere som venter nr 3 eller flere..

Cyan

Betatt av forumet
Hvilken bil har dere? Vi har ikke plass til tre barneseter i bilen vår, så vi må nok ut å se på ny bil på nyåret! Er veldig usikker på hvilken bil vi skal se på..

Det samme lurer jeg på :)

Vi har tenkt oss en Ford s-Max. God plass bak og i bagasjen. Han bilmannen i vroom anbefalte også den ;)

Vi kommer til å slite.. Men vi taper sykt mye på å selge bilen var nå... Så tror vi bare må få det til på en eller annen måte...

Me og må ha ny bil... har liten bilen

Vi kommer å kjøpe en Ford Mondeo :) har to barn i beltestoler og så skal jo knøttet inni også :p

Vi har tenkt litt på toyota prius pluss og verso, men vi må vel rundt å teste litt. Er avhengig av å bruke isofix på det ene sete. De andre to kan festes med belter. Vanskelig det her!!

Har en passat,men etter mye tid på google og lesing av biltester og andres erfaringer lander vi nok på en s-max til sommeren

Har en passat,men etter mye tid på google og lesing av biltester og andres erfaringer lander vi nok på en s-max til sommeren
Ja, må nok ta en titt på denne også siden det er så mange som liker denne ;)

Venninnene mine har s-max og touran. Har hatt 3 maxi cosi seter i touranen.2 med isofix og i midten med belte. Var ingen problem.

S-max har jeg sittet på med 2 maxi cosi og et for de litt større. Bedre plasd og det bedre plass i bagasjen.

Vi har Ford Mondeo, men skal kjøpe nyere modell til våren. Eldste er for tung og lang til beltestol nå. Han på 5 sitter i beltestol. Så tenker vi skal ha baby i midten. Får se.

Back
Topp