Dere som venter nr 2/3/4

Skal kjøpe Tripp trapp stol og sånn babysete til å ha oppi så vi kan spise middager alle sammen. Også ståbrett til vogna for storesøster som blir 22 mnd. Håper det funker, vil ikke bruke penger og plass til søskenvogn når vi har både vogn og reisevogn som jeg er superfornøyd med. Vi får hellerta med begge vognene når vi skal ting i helgene og er sammen

Brukte aldri bæresjal så solgte det ubrukt, men hele tiden babybjørn og ergobaby. Tror jeg kjøpte det meste jeg trengte sist. Var helt gal når det var tilbud på nett, og det er det jo alltid... :)
 
Flere nyfødtbleier (tøy) siden jeg har for få etter småen.
Kommer også til å begynne å bruke bæresjal tidligere enn sist.
Lånte elektrisk pumpe sist, men fikk mer ut av å håndmelke, så gidd ikke styre med det med mindre jeg får akutt behov.
Baljen i stellebordet var noe herk, så kanskje jeg bruker den første måneden, men så bruker vi vanlige badekaret.
Gensre/jakker med hette ble heller ingen favoritt, bare klumpete å ligge på.
 
jeg har veldig lyst til å ha tripp trapp med newborn seat. men er det det beste alternativet til babysete/spisestol? jeg tror nok ikke mannen min kommer itl å gå med på den, så jeg trenger noen gode argumenter :p
 
Denne gangen skal jeg invistere i en skikkelig ammepute! Og ønsker meg bedside crib... måtte amme hver 2 /3 time hele døgnet sist og da hadde det vært fint å slippe og ut og inn av senga. Ellers så blir det ei vugge til å ha på stua. Også ønsker jeg meg nyfødt og opp-utstyr til tripp trapp stol :p men lommeboka bestemmer hva det blir av alle disse ønskene :p
 
Skal ikke ha lekegrind igjen heller babyseng på vårt rom og vugga i stuen
 
Kommer nok til å kjøpe lekegrind denne gangen. Vesla greier nok å velte moseskurven hvis hu vil titte på babyen.
Kommer nok til å kjøpe ny brystpumpe, muligens manuel, siden jeg ikke fikk den elektriske til å funke ordlig. Kommer til å gi alt for å få amme lenge denne gangen!
 
Jeg tenker at vi ikke trenger så mye denne gangen. Siste hadde vi bla 2 vippestoler ei hengvugge og lekegrind, denne ganger blir det kun en av hver.
 
Cozyfix ammepute, den har jeg allerede kjøpt.

Slyngevugge fra Natursway (den aller beste vugga på markedet)

Stellebord

Newborn sete fra Stokke synes jeg var ubrukelig. Hadde Leander vugge, men den solgte jeg med det samme.
Lekegrind har jeg aldri sett vitsen med...
 
Back
Topp