Dere som venter jenter.....

Er førstegangsgravid så var jo klar over at det jordmor sier, det vil stemme. Men hun virka så usikker, og når tilogmed overlegen med 3D ikke ville si noe sikkert blir jeg bare forvirret!

Heldigvis skal vi på ny ul om to uker aå satser på at d blir bedre :)
 
Er førstegangsgravid så var jo klar over at det jordmor sier, det vil stemme. Men hun virka så usikker, og når tilogmed overlegen med 3D ikke ville si noe sikkert blir jeg bare forvirret!

Heldigvis skal vi på ny ul om to uker aå satser på at d blir bedre :)

Hvor langt var du på vei da ?
 
17+1 på oul oh 17+2 hos riksen :)

Hmm.. Da burde de jo se det. Vet ikke når jenter og gutter blir forskjellig i anatomien. Men vet hvertfall at på tidlig UL så ser de veldig like ut. Eneste forskjellen da er at turen går opp på gutt og ned på jente. Men tror kanskje ikke det er sånn i uke 17.
 
De har ikke lov å si noe 100 %, for ting kan skje. :)
Jeg var på OUL igår, og trodde gutt, men det var jente. ♡ 17+3 da! Fikk med meg ultralydbilde av kjønnet hjem, både i 2D og 3D så ganske så sikker på at det er jente :)
 
Last edited:
... Var jordmor/lege usikker?

Vi har på oul Igår og da sa jordmor det så ut som en jente, men vi kunne høre med andre også. Idag hadde vi ultralyd på riksen, og overlegen der sa d kunne være en jente men det kunne være en gutt også.. Begge gangene har babyen vært såpass aktiv at de har kommentert det flere ganger..

Sitter her like forvirret...

Kjenner til følelsen. Jeg fikk høre mest sannsynlig gutt på tul og mest sannsynlig jente på oul.

Sendte en mld til ul klinikk og fikk svar at jeg burde spare pengene fordi jeg hadde nok jente i magen.

Etter mye om og men så har jeg også lest at det er flere som kan ta feil ved flere ul også og tom 3d i tillegg. Så.. vi får leve litt i uvisshet.. :p
 
Nå har jeg ikke vært på OUL her men har ei jente fra før av og da virket ikke hun som tok det i tvil. Fikk sikkert tre fire bilder hvor en tydelig ser at det er jente.
Som feks her.. Ingen tvil om at dette er jente liksom :p

56ce36c2341275f4419f91d95f79808f

Heldig med bildet :)
 
Er førstegangsgravid så var jo klar over at det jordmor sier, det vil stemme. Men hun virka så usikker, og når tilogmed overlegen med 3D ikke ville si noe sikkert blir jeg bare forvirret!

Heldigvis skal vi på ny ul om to uker aå satser på at d blir bedre :)

Får håpe det er bedre å se da:) :)
 
Takk :) tråler jo nettet opp og ned og leser at flere får opplyst feil kjønn :O ikke mer beroliget nei:p vil så gjerne handle litt..

Jeg og! Skulle vært mulig å fått vist det helt sikkert nå i 2016 syns jeg
 
Back
Topp