Dere som venter jenter.....

Mpa89

Flørter med forumet
... Var jordmor/lege usikker?

Vi har på oul Igår og da sa jordmor det så ut som en jente, men vi kunne høre med andre også. Idag hadde vi ultralyd på riksen, og overlegen der sa d kunne være en jente men det kunne være en gutt også.. Begge gangene har babyen vært såpass aktiv at de har kommentert det flere ganger..

Sitter her like forvirret...
 
Hu såg det med en gang på ul at det var en jente :)
 
Ville dere vært sikre hvis en jordmor og en overlege hadde sagt no sånt? Er i uke 17+3 så burde jo være tydelig..
 
Først var hun ikke helt sikker, men kikket igjen på slutten av UL og mente da det var ei jente. Hun lå med beina godt trukket opp mot magen og navlestrengen hang også litt i veien... Ble også litt usikker... Men satser på det er riktig :)
 
Først var hun ikke helt sikker, men kikket igjen på slutten av UL og mente da det var ei jente. Hun lå med beina godt trukket opp mot magen og navlestrengen hang også litt i veien... Ble også litt usikker... Men satser på det er riktig :)

Jeg trodde også på jordmoren når hun sa det. Men på vei ut sa hun at vi burde høre på riksen også.. Men da overlegen der sa det kunne være begge deler ble vi usikre.. Baaah.. Skjer d at d de sier på oul ikk stemmer?
 
Irriterende når man ikke vet..har ikke oul før torsdag, men med storesøster så fikk vi vite at de trodde det var jente men ikke var helt sikre.. Så fikk vi det bekreftet på 3d senere. Med jenter tør de ofte ikke si helt sikkert.
 
De hørtes jo ikke hundre prosent sikre ut, men hadde vel ikke uttalt seg dersom det ikke var rimelig sikkert :)

Jeg var på oul da jeg var 17+5 og det var ingen tvil om at det var en jente, fikk vi beskjed om. Hun viste oss kjønnsleppene og det hele.
 
De hørtes jo ikke hundre prosent sikre ut, men hadde vel ikke uttalt seg dersom det ikke var rimelig sikkert :)

Jeg var på oul da jeg var 17+5 og det var ingen tvil om at det var en jente, fikk vi beskjed om. Hun viste oss kjønnsleppene og det hele.


Vi fikk ikke se noe sånt.. For begge gangene lå babyen dårlig til Eller beveget seg for meg. Overlegen på riksen tok både 3D og 4D.. Men d var mest for å sjekke andre ting som fingre og tær..
 
Vår jm så etter kjønn i 2 sekunder og sa "nja, ser ikke så mye men det kan se ut som dere får jente". Så føler ikke at det var så sikkert svar. Skal på ny ul 9. Mars og da ser vi sikkert mer. Håper de har bedre tid da, for jm vi hadde først som tok seg god tid og var kjempehyggelig ble kalt ut rett etter at vi hadde startet og erstattet med ei ny ei som nesten ikke sa ett ord til oss!
 
Nå har jeg ikke vært på OUL her men har ei jente fra før av og da virket ikke hun som tok det i tvil. Fikk sikkert tre fire bilder hvor en tydelig ser at det er jente.
Som feks her.. Ingen tvil om at dette er jente liksom :p

56ce36c2341275f4419f91d95f79808f
 
Da jeg var gravid med frøkna var det ingen tvil det var en jente :)
 
Jeg trodde også på jordmoren når hun sa det. Men på vei ut sa hun at vi burde høre på riksen også.. Men da overlegen der sa det kunne være begge deler ble vi usikre.. Baaah.. Skjer d at d de sier på oul ikk stemmer?

Jordmor kunne ikke si noe 100% sa hun til oss... Men med de to andre barna (en jente og en gutt) har det stemt med hva jordmor sa. Men hvis du er usikker kan dere jo bestille privat ul med 3D, da er du ikke i tvil hvertfall. :)
 
Jeg var på ul i uke 12 og 15, begge gangene sa hun det var jente :) Så om det stemmer gjenstår å se. Er spent på hva di sier på ordinær ul :)
 
De sier vel det er lettere å si med sikkerhet at det blir gutt enn med jenter har jeg hørt.
 
Denne gangen vet jeg jo ikke hva det er enda, men på begge jentene mine så var de ikke i tvil :)
 
Vi vet ikke enda, for vi har ikke hvert på ul. Men ei venninne og en i familien fikk vite at de ventet ei jente, men de var ikke sikre. Men begge fikk gutter! Men stort sett har de jo riktig hvis de ser barnet på ul :)
 
Back
Topp