Dere som venter gutt...

Rosa3

Gift med forumet
var det tydelig å se på oul at det var gutt?
Her sa han at det ikke så ut som jente, men at han ikke så noe "tut" heller... :-O

Var ganske tydelig når vi fikk vite vi skulle ha gutt, hun virket ikke noe i tvil :) hva skrev de på papirene du fikk med deg?
Tror ikke han skrev noe om kjønn..
Skal på 3D ultralyd i trondheim om to uker.
Da er jeg 21 uker (i den 22.) så er jo litt tidlig, men vi vil begynne å handle og strikke til gutten eller jenta☺️

Tror ikke han skrev noe om kjønn..
Skal på 3D ultralyd i trondheim om to uker.
Da er jeg 21 uker (i den 22.) så er jo litt tidlig, men vi vil begynne å handle og strikke til gutten eller jenta☺️

Vi fikk med ett skriv med alle målen og der stod det at det var gutt :) det skjønner jeg! Hadde gjordt akkurat det samme selv, man blir så nyskjerrig :p

Vi fikk med ett skriv med alle målen og der stod det at det var gutt :) det skjønner jeg! Hadde gjordt akkurat det samme selv, man blir så nyskjerrig :p
Aaah, jeg var hos fastlegen på oul, han fylte inn på svskapspapirene eneste.
Jeg syntes det så ut som gutt i starten på undersøkelsen, men da sa han ingenting.
Så regner med om han hadde sett det da, hadde han sagt det.. :p

Vi så egentlig veldig tydelig at det er gutt her alle mann, var en liten fjutt som stakk ut ;)
Jordmora sa også at "her ser det ut som testiklene ligger", det klarte ikke jeg å se da. Men fjutten stakk i alle fall ut mellom de testiklene :p

Vår jordmor vsr kjapp og kort, dårlig opplevelse, men det er en helt annen sak! Både mannen og jeg så det vi mener må være en pung, ingen penis, men så kjapt som hun tok vekk dingsen fra magen var det alt vi så. Hun sa at det så ut som en gutt. Jeg gleder meg veldig, men kjenner jeg blir mer og mer usikker, skulle ønske vi fikk sett bedre :-) Så skal godprate litt med mannen og prøve å overtale til 3D, selv om han syntes det ser ekkelt ut :-P

Vi så det veldig tydelig, en liten tissefant som stakk opp:p

Vi så det veldig tydelig når vi var i uke 15, men gynekologen tok 3D bilde så der vistes det :-)

Vår jordmor vsr kjapp og kort, dårlig opplevelse, men det er en helt annen sak! Både mannen og jeg så det vi mener må være en pung, ingen penis, men så kjapt som hun tok vekk dingsen fra magen var det alt vi så. Hun sa at det så ut som en gutt. Jeg gleder meg veldig, men kjenner jeg blir mer og mer usikker, skulle ønske vi fikk sett bedre :) Så skal godprate litt med mannen og prøve å overtale til 3D, selv om han syntes det ser ekkelt ut :p
Det samme så jeg!!
Det så ut som pung.
Men når han skulle se etterpå, hadde bebis snudd seg. Så jeg så aldri noe tut...

Det samme så jeg!!
Det så ut som pung.
Men når han skulle se etterpå, hadde bebis snudd seg. Så jeg så aldri noe tut...
Vi må vel bare vente i spenning :-P Lettere å kle ei jente i tiltenkte gutteklær i alle fall :-)

Vi fikk jente sist og da så jeg ingenting på ul :happy:gubben mente han så en tydelig kaffebønne.. denne gangen er det gutt og jeg hadde ikke problemer med å se at det var det før å si det sånnxsmile8

Vi fikk jente sist og da så jeg ingenting på ul :happy:gubben mente han så en tydelig kaffebønne.. denne gangen er det gutt og jeg hadde ikke problemer med å se at det var det før å si det sånnxsmile8
Fordi du så tissen?
Er vel trolig at det jeg så var "kaffebønna", ikke pung... :)

Det var veldig tydelig i uke 14 og nå igjen i uke 20 at vi venter gutt:) så både pung og penis begge gangene:)

Nå visste vi det var gutt fra før begrunn av morkakeprøve. Men han viste svært tydelig frem alt utstyret på OUL i dag:p

På ultralyd var både mannen min og jeg helt sikre på at vi så en liten pung, men da legen sa han mente det var ei jente ble vi veldig overrasket! Fremdeles er vi litt i tvil. Har lavtliggende livmor, så skal på oppfølgingsUL om noen uker. Da får vi forhåpentligvis bekreftet kjønnet :)

Back
Topp