Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror ikke han skrev noe om kjønn..Var ganske tydelig når vi fikk vite vi skulle ha gutt, hun virket ikke noe i tvilhva skrev de på papirene du fikk med deg?
Tror ikke han skrev noe om kjønn..
Skal på 3D ultralyd i trondheim om to uker.
Da er jeg 21 uker (i den 22.) så er jo litt tidlig, men vi vil begynne å handle og strikke til gutten eller jenta![]()
Aaah, jeg var hos fastlegen på oul, han fylte inn på svskapspapirene eneste.Vi fikk med ett skriv med alle målen og der stod det at det var guttdet skjønner jeg! Hadde gjordt akkurat det samme selv, man blir så nyskjerrig
![]()
Det samme så jeg!!Vår jordmor vsr kjapp og kort, dårlig opplevelse, men det er en helt annen sak! Både mannen og jeg så det vi mener må være en pung, ingen penis, men så kjapt som hun tok vekk dingsen fra magen var det alt vi så. Hun sa at det så ut som en gutt. Jeg gleder meg veldig, men kjenner jeg blir mer og mer usikker, skulle ønske vi fikk sett bedreSå skal godprate litt med mannen og prøve å overtale til 3D, selv om han syntes det ser ekkelt ut
![]()
Vi må vel bare vente i spenningDet samme så jeg!!
Det så ut som pung.
Men når han skulle se etterpå, hadde bebis snudd seg. Så jeg så aldri noe tut...
Skal på 3D om 2 ukerVi må vel bare vente i spenningLettere å kle ei jente i tiltenkte gutteklær i alle fall
![]()
Fordi du så tissen?Vi fikk jente sist og da så jeg ingenting på ulgubben mente han så en tydelig kaffebønne.. denne gangen er det gutt og jeg hadde ikke problemer med å se at det var det før å si det sånnxsmile8