Dere som var på tidlig ultralyd

baby_jenta

Betatt av forumet
Kunne dere se att hjerte slo eller sa jordmor det? Var på ultralyd, 6+2 men jeg kunne ikke se selv att hjerte slo..å når jeg hadde vært der fikk jeg plutselig det spørsmålet i hue, slo hjerte til den lille..irriterer meg att jeg glemte å spørre om det

Jeg vil nok tro at de gir beskjed om hjertet slår på ul? var på ul i går 6+1 og ikke noe hjerte aktivitet der. Han målte den lille til 3 mm også så fikk ny time om en uke igjen så da håper jeg at spiren har vokst og at hjertet slår:)

man kan se det ganske tydelig når hjertet slår, spiren er så liten i starten at hjertet tar nesten hele plassen og det dunker noe vilt :) så du det i går? :)

Vi fikk se hjerter som slo, ja. Fikk faktisk også høre hjertelyden. Trodde ikke det gikk an så tidlig, men vi fikk nå det.

Med eldste kunne de ikke se at hjertet slo da jeg var 6 uker. Fikk tilbud om ny ul i uke 12. Han er i dag snart 6 år og sunn og frisk

Legen sa at hun så hjertet "blinke", og vridde skjermen mer mot meg, pekte og lurte på om jeg klarte å se. Og det gjorde jeg :D

Var på ul uken som var.. ifølge meg selv 6 uker på vei.. Så ikke noe bankende hjerte, og fått ny time på nyåret. Legen mente jeg var mellom 1-2 uker på vei(forsteret).. så tydeligvis litt feil regning av meg... Men CB digital øker på ukene, så regner med at det går riktige veien... :)

Back
Topp