Dere som var kvalme leeeenge

Føler virkelig med deg....

Da jeg var gravid med første mann begynte jeg å kaste opp i uke 7, alle sa til meg at det går over i uke 12-14, men det fortsatte helt frem til fødsel. Hadde det helt jævlig, kastet opp alt, spiste kunn litt på kvelden så var det påen igjen :( Prøvde alle kjærringråd bortsett fra akupunktur uten at det hjalp.

Det var min store skrekk at jeg skulle ha det sånn igjen nå når jeg på nytt ble gravid. Så da begynte jeg med akupunktur i uke 6, og går dit enda er 24 uker til torsdag. Er der hver onsdag, og er stort sett dårlig tirsdag og onsdag ( før timen ) og resten av uka lever jeg normalt. Så jeg ville abselutt prøvd akupunktur, føler jeg nå kan leve. Er ikke lett når man har en 2 åring å løpe etter heller når men er så dårlig.

Lykke til, håper du finner ut av noe som hjelper deg :)

Forrige svangerskap knasket jeg postafen(reisesyketabeletter) når jeg endelig fikk noe hjelp av legen - og da jeg endelig klarte å holde på maten igjen så kom formen seg mye mer....så begynner jeg å spy igjen denne gangen også, så er det rett på de tabelettene. Kan ikke ligge i flere uker på et mørkt rom denne gangen. Har tross alt ei lita ei som må bli tatt vare på hver dag...

Tja har 11 dager igjen til termin og kaster fortsatt opp hver dag, gjort det siden uke 8 så ikke så masse råd fra meg :p håper du er heldigere enn meg :)

Tja har 11 dager igjen til termin og kaster fortsatt opp hver dag, gjort det siden uke 8 så ikke så masse råd fra meg :p håper du er heldigere enn meg :)

Jeg aner faktisk ikke hvordan jeg overlevde... Kasta opp x10-20 fra uke 3-4 til uke 26... Men han var så inderlig ønska.. så sa til meg selv at jeg ville gledelig ha kasta opp enda mer bare jeg fikk han! <3 
Vi må bare tenke at vi er jo tross alt veldig heldige!

Back
Topp