Dere som valgte privat, hvorfor?

*Carrie*

Forelsket i forumet
Vi har fått gjennomført utredning privat, men har valgt å få sendt papirene våre til St Olav for at vi skal komme på venteliste for å få forsøkene gjort offentlig. Økonomisk er jo det mye gunstigere, og jeg tenker at vi kan prøve litt på egenhånd mens vi venter på at det skal bli vår tur. Likevel har vi ikke helt slått fra oss å gjennomføre det privat, så jeg vil gjerne høre hva det var som gjorde at dere valgte privat?

For oss var ikke privat noe alternativ de første 3. forsøkene. Det offentlige har like gode resultater, og da betaler vi ikke mer enn vi må. Dessuten hadde vi så å si ingen ventetid i Haugesund, var på forsamtale en måned etter henvisningen ble sendt, og begynte med spray ca en måned etter det igjen[:)]

min\ våres grunn var det at vi er unge, ventetiden er ikke lang....... hmmmm er det mere????

pegene sjet vi i, for vi visste at banken hadde penger til oss[:D] og vi fikk starte opp allerede etter ca 25 dager etter at eg fikk time til forsamtalen[:D]

gynekologen eg har offentlig e skikkelig treig. han skulle sende søknad om ivf for meg tidlig i januar,og eg har ennå ikke hørt noen ting fra de. før det måtte eg til og med ringe rundt for å "finne" blodprøven min som var VEKKE[8|] føler at eg ikke blir behandlet skikkelig i d offentlige.

og takk gud for at klinikk hausken finnes spørr du meg[:D]

Back
Topp