Dere som testet tidlig...

Mibah

Forumet er livet
Var streken KJEMPE sterk eller svak?? Har tatt to med svak strek (men den er synlig altså) så har litt vanskelig for å stole på dem...

en strek er en strek så om den er svak eller sterk har ikke noe å si[:)] så Gravid er du nok ja[:)]

En strek er en strek, så det spiller ingen rolle hvor tydelig eller svak den er [:)]

Vi testet veldig tidlig, og vi så streken såpass godt at vi skjønte det ikke var noen tvil om at den var positiv. Men tok en til for sikkerhets skyld, og det var to streker der også [:)]

Gratulerer så mye [:D]

Hmm, det stemmer vel da[:)] Får bare håpe den holder seg der da, slik at strekene kanskje blir sterkere etterhvert!

Spiller ingen rolle om streken er svak eller sterk. Har opplevd begge deler og vært like mye gravid hver gang. hi hi. Klem

Så lenge du har fått en strek, er testen positiv! Og når du attpåtil har tatt en til, og den også har to tester, kan det ikke være noen tvil! [:)]

Stikk på legekontoret med en urinprøve i morgen da vel, så sjekker de det! Da er du iallefall sikker.. [:D]

eg testa veldig tidleg med lisja,FØR 4 uke og da var den utydleg men eg var gravid ja!!!!

Når jeg testet føste gangen var ikke streken så veldig sterk, men en strek er en strek og det er så forskjellig hvor mye hcg vi produserer så tidlig.. Gratulerer med den lille i magen!:)

Jeg var ca 6-7 uker på vei da jeg tok første testen. Tok den da på hfu, men den var så svak at de ikke ville si sikkert om jeg var gravid eller ikke, så jeg fikk beskjed om å komme tilbake etter 2 uker...

jeg fikk en veldig svak strek først. Det gjorde venninna mi og. Begge var sterkere etter helga var omme.

Så jeg tror nok det passer med en gratulasjon. Så GRATULERER!

Back
Topp