Dere som testet positivt tidlig;

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
...hvilke symptomer hadde dere? Jeg er 5 (eller 6) dpo, og er usikker på om kroppen spiller meg et puss eller ikke.. Begynt å få ømme pupper i dag, og ser antydning til små tynne blodårer på dem. Det fikk jeg tidlig forrige svangerskap også. Småstikker nederst i magen, og har alle dager etter el vært boblete og rar i magen, om enn høyt oppe sånn at jeg tror det er luftplager selv om ingenting kommer ut.. Og nå har livmortappen min forsvunnet så langt opp at jeg ikke kjenner den. Litt utflod, og det pleier jeg aldri å ha mellom el og mens. Blitt veldig sulten! Begynte å går kveld...
 
Husker ikke helt hvilken dag jeg testa, haha! Men rundt 10 dpo. Og det første jeg merka var at jeg hadde blitt litt snørrete. Ikke kjempe tett, men nok til at jeg måtte snyte meg innimellom. Ellers så hadde jeg veldig sterke smerter i underlivet (festesmerter tror jeg det var) som plutselig var borte, og gikk over til murringer og stikking... Ellers så må jeg bommelibom flere ganger om dagen, til vanlig er det bare annenhver dag...

Krysser fingrene for deg, og at kroppen ikke spiller deg et puss :)))

 
Jeg har hatt utrolig mye luft i magen siden EL, er helt flaut.. I tillegg så ble jeg først tett i nesen, og nå er jeg kjemoeforkjøla. Ellers er det litt murringer fra og til, og nå kjennes det nesten likt ut som når TR er på vei, det er litt ekkelt igrunn :S

Lykke til! :-)
 

Jeg har hatt murringer/kramper i magen i en liten uke, husker at det startet slik sist også. Ellers kom kvalmen plutselig igår midt på dagen, ikke så sterk at jeg kaster opp, men veldig tydelig kvalme. Det skjedde også sist jeg var gravid. Jeg tok en test for 5 dager siden som var negativ, men idag var det en tydelig strek!
 
Jeg testet positivt 3+5. Har lite symptomer - bare litt stikkinger og murringer i magen. Akkurat som sist :)
 
Back
Topp