Dere som testet positivt i uke 3+

Gikk det bra? Jeg fikk positiv test i dag. Men klarer ikke glede meg helt enda. Siden jeg ikke er kommet mot ikm. Jeg håper dette er heller positivt. Men jeg vet ikke jeg. med de to andre testet jeg ikke positivt før ikm+1-4 dager
:confused005

Er i alle fall kommet til uke 38+5 ;) Mistet da jeg forrige gang testa i uke 5. Tror ikke det er noen garanti verken ene eller andre veien. Men det har jo i alle fall festa seg da :) Gratulerer og lykke til!

Sent from my GT-S5360 using BV Forum

Jeg har testa 10 dpo ;)

Gratulerer! :) Jeg har testet tidlig begge gangene jeg har vært gravid og det har gått bra. Men jeg har aldri opplevd å miste heller da.

Har ingenting å si for når du tester - man abortere jo ikke oftere jo tidligere man tester. Slipper det så slipper det uansett... Skjønner ikke helt tankegangen din. At hcg gir utslag tidlig bør vel heller være et positivt tegn;)

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3

Har ingenting å si for når du tester - man abortere jo ikke oftere jo tidligere man tester. Slipper det så slipper det uansett... Skjønner ikke helt tankegangen din. At hcg gir utslag tidlig bør vel heller være et positivt tegn;)

tror nok heller hun tenker på kjemisk graviditet, om du tester før ikm så kan man oppdage en graviditet man egentlig ikke ville oppdaget om man hadde ventet til ikm.

Jeg har testet tidlig to ganger tidligere der jeg fikk svakt positiv for så å få mensen til vanlig tid, det skjer når egget streifer men ikke fester seg, men akkurat nok kontakt til at det produseres litt hcg som synker kjapt igjen.

Det er nok mange som ikke veit om at de har hatt kjemiske graviditeter, man er jo heller ikke gravid, for egget fester seg ikke skikkelig.

Men uansett, jeg testet nå ca 3+3 og er nå 12+5 :D man ser jo, om man tester flere ganger utover, om streken blir sterkere og sterkere :) kan ofte være litt betryggende :)

tror nok heller hun tenker på kjemisk graviditet, om du tester før ikm så kan man oppdage en graviditet man egentlig ikke ville oppdaget om man hadde ventet til ikm.

Jeg har testet tidlig to ganger tidligere der jeg fikk svakt positiv for så å få mensen til vanlig tid, det skjer når egget streifer men ikke fester seg, men akkurat nok kontakt til at det produseres litt hcg som synker kjapt igjen.

Det er nok mange som ikke veit om at de har hatt kjemiske graviditeter, man er jo heller ikke gravid, for egget fester seg ikke skikkelig.

Men uansett, jeg testet nå ca 3+3 og er nå 12+5 :D man ser jo, om man tester flere ganger utover, om streken blir sterkere og sterkere :) kan ofte være litt betryggende :)
Sånn å forstå ja. Det er jo mange som blir gravide uten å noen gang vite det da mensen kommer som normalt eller bar et par dager senere...

testet 3+5 sist, det gikk bra. testet 3+3 for 4 dager siden, så vi får se:)

håper det går fint for oss begge:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Positiv test 3+4 med eldste som er 18 mnd og 3+3 med guttene i magen :)

Gratulerer med spire i magen forresten:)

Back
Topp