Dere som testet i uke 3 og 4

RalkattLia

Forumet er livet
Kan dere legge ut bilde av testen om dere har...Hvis jeg er 5 uker nå pluss/minus Så syntes jeg selv at jeg har testet veldig tydelig positiv...Nå får ikke jeg til og legge ut bilder her annet en at jeg det ut på facebook først, og det vil jeg ikke gjøre..hehe...Men jeg tok clearblue vanlige testen...Og der kom pluss streken med en gang før kontroll streken i det andre vinduet...

Og tidligere når jeg har vært gravid og har testet, har jeg kun fått svaaaaake streker i uke 4, ikke før i uke 6 den har blitt skikkelig tydelig hos meg...

Tok bare digital desverre.... Men dytter litt for deg :)

Jeg tok å fikk tak i en billig test på rema å den er veldig svak[8D] men streken synes..[:D]

ORIGINAL: lillespire10

Jeg tok å fikk tak i en billig test på rema å den er veldig svak[8D] men streken synes..[:D]

Er så redd for tvillinger jeg da...siden testen min slo ut sååå tydelig for halvannen uke siden liksom og på ul så viser det seg kanskje at jeg er mellom 4 og 5 uker nå... [&:][8|] Da skulle testen liksom ha vist litt svakere spør du meg...[8|] Men det er den tydeligste testen jeg noen gang har fått...Måtte ta ny test hos jordmora igår, dem er så sære her jeg bor...di må se det selv...Men da kom den positive streken leeenge før kontrollstreken...så hu og sa at jaja, er vist ingen tvil....
Og om man skal ha tvillinger så produserer jo kroppen mye fortere og mye mere hcg hormon [&:]

Jeg har ikke noen bilder, men det har variert for meg hvor sterk streken har vært når jeg har vært rundt 4 - 4+3. Så, det kan nok være noen variasjoner, selv om det ikke er tvillinger [:)] Du kan sikkert "mase" på legen og høre om det er mulighet for tidlig UL. [:)] Lykke til!

Jeg testet 1 dag før IKM, på kvelden, og fikk veldig sterk strek.. Og jeg har vært på UL og sett at det bare er 1 der inne :)

Fant bare dette bildet, men den jeg tok 1 dag før IKM er den strimmelen :)

Hei

Jeg testet da jeg var 4+1. Brukte clearbluetesten med +. Den slo ut umiddelbart og viste tydelig, selv om jeg tok testen på ettermiddagen. Tanken slo meg at det kunne være tvillinger, men vi har ikke tvillinger i familien verken på min eller hans side.. Det hadde jo vært morsomt å få tvillinger Jeg tok samme type test morgenen etter bare for å se om det var ble noen forskjell på fargen på testen, men det ble fortsatt et tydelig kryss i samme fargenyanse.

Jeg testet klart postivit med clearblue digital  4 dager før IKM .. og den var veldig positiv... men nå har jeg jo satt inn to egg, så sjansen for tvillinger er jo større,.. men jeg vet ikke enda. .  Men HCG nivået varierer fra person til person, så det er ikke en idikator på tvillingsvangerskap i seg selv. Ei venninne av meg testet positivt 4 dager før IKM og hun har bare en i magen [:D][:D][:D]

Back
Topp