Spøkelse Forumet er livet Assistert-jentene Marshmallows2021 Junibollene 2023 Julilykke 2023 11 Jun 2020 #21 Lille Luringen skrev: MENSEN Klikk for å utvide … Jippi! Masse lykke til. Edit: Ser nå at du skrev dette på mandag. Så da er du allerede godt i gang med den første sprøyta vil jeg tro
Lille Luringen skrev: MENSEN Klikk for å utvide … Jippi! Masse lykke til. Edit: Ser nå at du skrev dette på mandag. Så da er du allerede godt i gang med den første sprøyta vil jeg tro
K KatMat Guest 14 Apr 2023 #22 Hei, Jeg har bestemt å sprøyte den i magen siden jeg er mer kjent med det. Gjør det noen forskjell om den skal settes i magen eller låret?
Hei, Jeg har bestemt å sprøyte den i magen siden jeg er mer kjent med det. Gjør det noen forskjell om den skal settes i magen eller låret?
Lykke23 Elsker forumet ✨️Julestjernene2023✨️ 14 Apr 2023 #23 KatMat skrev: Hei, Jeg har bestemt å sprøyte den i magen siden jeg er mer kjent med det. Gjør det noen forskjell om den skal settes i magen eller låret? Klikk for å utvide … Jeg satt den i magen
KatMat skrev: Hei, Jeg har bestemt å sprøyte den i magen siden jeg er mer kjent med det. Gjør det noen forskjell om den skal settes i magen eller låret? Klikk for å utvide … Jeg satt den i magen