Lille Luringen
Elsker forumet
Må man trekke tilbake å sjekke om det kommer blod? Syns det virker så vemmelig

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, jeg gjorde ikke det. Fikk beskjed om at det ikke var nødvendig heller, siden sprøytene er subcuntane, og ikke intramuskulære (settes i muskel)![]()
Ok, takk for svarMen har jeg skjønt det riktig hvis dem skal settes på samme måte som gonal f?
Sett den 45 grader. Og «kast» den inn i huden som når du kaster en dartpil![]()
Som en dartpil da lren vennine som skal sette sprøytene på meg, så skal si det til hu
Men takk for svar
![]()
Kanskje litt sent ute, men svarer likevel. Å aspirere etter stikk må man kun gjøre med injeksjoner som settes intramuskulært, altså i en muskel (dvs. dypt i låret eller i rumpa). Fyremadel settes subkutant, altså i fettvev/en hudfold på magen eller låretMå man trekke tilbake å sjekke om det kommer blod? Syns det virker så vemmelig![]()
Kanskje litt sent ute, men svarer likevel. Å aspirere etter stikk må man kun gjøre med injeksjoner som settes intramuskulært, altså i en muskel (dvs. dypt i låret eller i rumpa). Fyremadel settes subkutant, altså i fettvev/en hudfold på magen eller låret
Her ser du video av hvordan den settes: https://www.felleskatalogen.no/medisin/pasienter/pas-fyremadel-sun-pharma-640763
takk, er ikke for seint, jeg var bare tidig ute. Venter fortsatt på forsinka mensskal se på videon
![]()
Er så typisk at mensen blir forsinka når man for en gangs skyld venter på den!Eller kanskje du plutselig har blitt gravid!
![]()
nei kan ikke bli gravid plutselig, er desverre helt umulig! Så får bare vente, føler kropper kødder skikkelug nå, menssmerter o ømme pupper blir stressa for jeg har lest noen steder at de forskjellige stedene har feriestengt?! Men finner ikke noe om medicus i oslo har feriestengt!
nei kan ikke bli gravid plutselig, er desverre helt umulig! Så får bare vente, føler kropper kødder skikkelug nå, menssmerter o ømme pupper blir stressa for jeg har lest noen steder at de forskjellige stedene har feriestengt?! Men finner ikke noe om medicus i oslo har feriestengt!
Ah, skjønner.. Vel, da er det bare å smøre seg med tålmodighet og så dukker den vel opp til slutt! Jeg vet dessverre ikke noe om det med sommerstengt, men du kan sikkert ringe dem og høre i morgen?![]()
De er sommerstengte, dessverrenei kan ikke bli gravid plutselig, er desverre helt umulig! Så får bare vente, føler kropper kødder skikkelug nå, menssmerter o ømme pupper blir stressa for jeg har lest noen steder at de forskjellige stedene har feriestengt?! Men finner ikke noe om medicus i oslo har feriestengt!