Må man trekke tilbake å sjekke om det kommer blod? Syns det virker så vemmelig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, jeg gjorde ikke det. Fikk beskjed om at det ikke var nødvendig heller, siden sprøytene er subcuntane, og ikke intramuskulære (settes i muskel)
Ok, takk for svar Men har jeg skjønt det riktig hvis dem skal settes på samme måte som gonal f?
Sett den 45 grader. Og «kast» den inn i huden som når du kaster en dartpil
Som en dartpil da lr en vennine som skal sette sprøytene på meg, så skal si det til hu Men takk for svar
Kanskje litt sent ute, men svarer likevel. Å aspirere etter stikk må man kun gjøre med injeksjoner som settes intramuskulært, altså i en muskel (dvs. dypt i låret eller i rumpa). Fyremadel settes subkutant, altså i fettvev/en hudfold på magen eller låretMå man trekke tilbake å sjekke om det kommer blod? Syns det virker så vemmelig
Kanskje litt sent ute, men svarer likevel. Å aspirere etter stikk må man kun gjøre med injeksjoner som settes intramuskulært, altså i en muskel (dvs. dypt i låret eller i rumpa). Fyremadel settes subkutant, altså i fettvev/en hudfold på magen eller låret
Her ser du video av hvordan den settes: https://www.felleskatalogen.no/medisin/pasienter/pas-fyremadel-sun-pharma-640763
takk, er ikke for seint, jeg var bare tidig ute. Venter fortsatt på forsinka mens skal se på videon
Er så typisk at mensen blir forsinka når man for en gangs skyld venter på den! Eller kanskje du plutselig har blitt gravid!
nei kan ikke bli gravid plutselig, er desverre helt umulig! Så får bare vente, føler kropper kødder skikkelug nå, menssmerter o ømme pupper blir stressa for jeg har lest noen steder at de forskjellige stedene har feriestengt?! Men finner ikke noe om medicus i oslo har feriestengt!
nei kan ikke bli gravid plutselig, er desverre helt umulig! Så får bare vente, føler kropper kødder skikkelug nå, menssmerter o ømme pupper blir stressa for jeg har lest noen steder at de forskjellige stedene har feriestengt?! Men finner ikke noe om medicus i oslo har feriestengt!
Ah, skjønner.. Vel, da er det bare å smøre seg med tålmodighet og så dukker den vel opp til slutt! Jeg vet dessverre ikke noe om det med sommerstengt, men du kan sikkert ringe dem og høre i morgen?
De er sommerstengte, dessverrenei kan ikke bli gravid plutselig, er desverre helt umulig! Så får bare vente, føler kropper kødder skikkelug nå, menssmerter o ømme pupper blir stressa for jeg har lest noen steder at de forskjellige stedene har feriestengt?! Men finner ikke noe om medicus i oslo har feriestengt!