Dere som tar progesterontilskudd..

Vinter_Barn

Betatt av forumet
Jeg tar crinone pga at jeg har hatt flere Sa og at jeg mest sannsynlig har progesteronmangel. I forrige svangerskap brukte jeg crinone fram til uke 12, men denne gangen ville gyn at jeg skulle slutte i dag faktisk og jeg er 10 uker akkurat. Er så redd for å miste om jeg slutter nå fordi jeg leser på nett at morkaken ikke begynner å produsere progesteron selv før uke 11-12. Har faktisk bestilt ny crinone og klexane på apoteket og tenkte ta dette en uke til selv om jeg fikk beskjed om å slutte. Hvor lenge har dere fått beskjed om å bruke crinone??

Termin 2. februar 2015

Jeg tar lutinus pga fryseforsøk, skal slutte i uke 10, for da skal morkaken ha tatt over produksjonen av progesteron. Synes også det er skummelt å slutte.

Jeg bruker Cyclogest også progesteron. Skal bruke til uke 12 :)

Crinone til uke 10. Skal trappe ned med annenhver dag noen dager.

Bruker lutinus skal bruke det til uke 12 og det syntes jeg er betryggende. Har trappet ned fra 3 til 2 om dagen og skal bruke det i 2 uker til og etter det skal jeg ta 1 hver dag i 2 uker...

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Jeg er selvmedisinert på Crinone... Slutter i uke 12. Tror jeg trapper ned siste uken med annenhver dag. Jeg ville bare tatt litt lenger om jeg var deg... ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Sniker :)

Jeg tok crinone til uke 12, begynte med anna vær dag fra uke 10 :)

Jeg har ikke fått annen beskjed enn om å følge bruksanvisningen. Hos meg mistenkte jeg progesteronmangel, og legen sa jeg kunne få prøve. Spiren satt første forsøk med Crinone, og har ikke fått snakket med legen siden da. Skal på svangerskapskontroll på fredag, så får høre da.

Fra mobil.

Jeg skulle bruke til uke 10,tok siste når jeg var 10+3 for da var siste pakke tom..er 14+3 nå å alt har gått bra:)

❤️️Termin 4.januar❤️

Jeg bruker 200 mg Lutinus etter to SA. Jeg har fått beskjed om å fortsette til uke 12.

Har noen hatt fryseforsøk og sluttet på lutinus og progynova i uke 10? Er det jeg har fått beskjed om, men fastlegen syntes det hørtes tidlig ut. Samtidig så er jo klinikkene eksperter på dette, ikke fastlegen og ikke bekymrede meg:)

Har homemade men klinikken ville jeg skulle bruke lutinus til uke 12.... Veldig forskjellig fra klinikk til klinikk...

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Back
Topp