Dere som tar fragmin/klexane se her

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Hvordan kasserer dere de brukte sprøytene deres? Jeg fikk mannen til å ta med sånn gul boks

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg legger de i et stort syltetøyglass m/skrulokk som jeg bare leverer på apoteket når det er fullt..

Tilbake i plastikken og i søppelet. Di selger ikke gulebokser lengre sa apoteket sist. Å at eg kunne bare hive i søppel pga det går der uansett:/

Tilbake i plastikken og i søppelet. Di selger ikke gulebokser lengre sa apoteket sist. Å at eg kunne bare hive i søppel pga det går der uansett:/

Man burde få det spør du meg. Før jeg fikk sånn boks puttet jeg det oppi en cola flaske med kork å så leverte jeg den til apoteket. Så jo direkte grusomt ut hehe

Jeg har en gul boks som jeg putter de i, den er fra forrige svangerskap så den begynner å bli litt full:) De på apoteket sa jeg bare kunne teipe boksen igjen å kaste den i søpla når den var full, også begynne å samle på cola flaske..

Prinsesse juli 13
Venter nr 2 18.02.15

Man burde få det spør du meg. Før jeg fikk sånn boks puttet jeg det oppi en cola flaske med kork å så leverte jeg den til apoteket. Så jo direkte grusomt ut hehe

Ja burde fått noe men eg fikk ikke å da får det bare være. Skal litt til å stikke seg på det med kork og plast på. Startet fint med å legge alt i en beholder men ga meg raskt da eg tok på det meste 4 typer til dagen forrige svangerskap.

Kan bare bruke en tom tøymyknerflaske og kaste den med korken på;-)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Back
Topp