Dere som studerer...

Julita

Forumet er livet
Kommer dere til å ta permisjon, eller melde dere opp til eventuelle eksamener i høstterminen 07?

Jeg kommer til å ta permisjon, siden jeg akkurat blir ferdig med det 3. av fire år. Synes det passer bra med en "pause" siden jeg ikke har mer enn ett år igjen. Men klarer jeg ikke alle eksamener til sommeren kommer jeg til å melde meg opp til de i løpet av permisjonsåret!

ok [:)]
jeg tenkte jeg skulle fortsette jeg, men ikke ha like hardt kjør som jeg har hatt nå disse to siste semestrene, har hvertfall 2,5 år igjen om jeg skal rekke alt på normert tid liksom [8|]. Så om jeg er heldig og det er kurs som ikke har så mange arb.krav., og helst hjemmeeksamener da [:)]... så dropper jeg permisjon [:)]. er jo noe annet hvis man går på utdanning med obl. oppmøter/praksis etc da. Igrunnen derfor jeg droppa ut her i Sverige og skal fullføre i Norge. Mange obl. forelesninger, og praksis i utlandet osv. Lar seg dårlig kombinere med en liten, for ikke å snakke om med to [:D]

MM.. det er sant. Tar også ting litt som det kommer, kan jo hende at det blir litt annerledes når jeg får to små å ta vare på, enn det var når Kasper var liten. For da gikk det veldig greit å fortsette den normerte planen min [:)]

Back
Topp