dere som studerer og har barn

tafas

Elsker forumet
når legger dere dem på kvelden og når legger dere dere?
når våkner dere på morg?
føler dere at dere får nok tid til hjemmerydding og leksne og mannen og ikke minste dere selv etter at barna sovet og før dere legger dere?

han legger seg mellom 18.30 og 19.

vi legger oss mellom 21 og 22.30 - oftest rundt 21.30.

våkner mellom 5 og 8.

får nok tid til det du nevner ja, men skulle gjerne hatt et par timer til til å slappe av [;)]

Vi er studenter begge to. Snuppa legger seg kl. 19.00 og da prøver vi å shine her.. Men det er konstant litt rotete og støvete..[:-] Vi har sliti litt med dette med samarbeid men har fått hjelp og nå føles det som det løsner[:)]
Vi legger oss helst seinest 23.00 og må stå opp ca 07.00.
Alt av skolearbeid må gjøres på skolen mens snuppa er i bhg. Hjemme er vi sammen med henne. [:)]

ORIGINAL: 3xS

han legger seg mellom 18.30 og 19.

vi legger oss mellom 21 og 22.30 - oftest rundt 21.30.

våkner mellom 5 og 8.

får nok tid til det du nevner ja, men skulle gjerne hatt et par timer til til å slappe av [;)]

nå vet jeg iikke når ungene blir hentet fra bhg..men føler dere at det dere får den tiden dere trenger m hverandre før de skal legges kl 1830 for eksempel..mener dere som foreldre og barna[:)]
vet ikke om jeg hadde klart å våkne kl 5 hvis jeg la meg kl 22 dagen før[&o]
men flott at dere får tid til alt som ble nevnt[:D]

Begge barna skal være i seng innen halv åtte, selv om eldstemann prøver å drøye litt innimellom.. [;)]
Jeg er som regel ikke i seng før mellom kl ett og to, men har bare skole to-tre dager i uka, så da går det greit. Er oppe litt før kl seks for å få unger i barnehagen før jeg må kjøre videre til skolen som er i en annen by.

Jeg har ikke den tiden jeg skulle ønske jeg hadde til lekser, og husarbeid er det enda mindre tid til. Tiden mellom barnehage og legging går utelukkende til familien, så sant jeg ikke er på jobb.
Det er ganske vanskelig å sette seg ned med lekser på kvelden etter en lang dag, men det er jo ingen annen utvei..

Det føles nesten som om vi har trykket på en pauseknapp på ekteskapet, han jobber mye og er en del borte han også..
Vi vet jo at det blir bedre etterhvert, så da får hverdagen heller bare være sånn noen år nå. [:)]

Det er ganske vanskelig å sette seg ned med lekser på kvelden etter en lang dag, men det er jo ingen annen utvei..
ORIGINAL: Nozy Rosie

Begge barna skal være i seng innen halv åtte, selv om eldstemann prøver å drøye litt innimellom.. [;)]
Jeg er som regel ikke i seng før mellom kl ett og to, men har bare skole to-tre dager i uka, så da går det greit. Er oppe litt før kl seks for å få unger i barnehagen før jeg må kjøre videre til skolen som er i en annen by.

Jeg har ikke den tiden jeg skulle ønske jeg hadde til lekser, og husarbeid er det enda mindre tid til. Tiden mellom barnehage og legging går utelukkende til familien, så sant jeg ikke er på jobb.

Det føles nesten som om vi har trykket på en pauseknapp på ekteskapet, han jobber mye og er en del borte han også..
Vi vet jo at det blir bedre etterhvert, så da får hverdagen heller bare være sånn noen år nå. [:)]

ja det er det jeg tenker oxo..nå er jeg hjemmeværende m barna men skal på hio til høsten..klarer ikke engang å lese tilm lappen etter at barna har lagt seg..synes det var en lang dag og vil ha tid til bare meg selv

Back
Topp