Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: 3xS
han legger seg mellom 18.30 og 19.
vi legger oss mellom 21 og 22.30 - oftest rundt 21.30.
våkner mellom 5 og 8.
får nok tid til det du nevner ja, men skulle gjerne hatt et par timer til til å slappe av [;)]
Det er ganske vanskelig å sette seg ned med lekser på kvelden etter en lang dag, men det er jo ingen annen utvei..
ORIGINAL: Nozy Rosie
Begge barna skal være i seng innen halv åtte, selv om eldstemann prøver å drøye litt innimellom.. [;)]
Jeg er som regel ikke i seng før mellom kl ett og to, men har bare skole to-tre dager i uka, så da går det greit. Er oppe litt før kl seks for å få unger i barnehagen før jeg må kjøre videre til skolen som er i en annen by.
Jeg har ikke den tiden jeg skulle ønske jeg hadde til lekser, og husarbeid er det enda mindre tid til. Tiden mellom barnehage og legging går utelukkende til familien, så sant jeg ikke er på jobb.
Det er ganske vanskelig å sette seg ned med lekser på kvelden etter en lang dag, men det er jo ingen annen utvei..
Det føles nesten som om vi har trykket på en pauseknapp på ekteskapet, han jobber mye og er en del borte han også..
Vi vet jo at det blir bedre etterhvert, så da får hverdagen heller bare være sånn noen år nå. [:)]