Dere som studere sykepleie..

Rita Lind

Elsker forumet
Fikk dere tak i brukte bøker eller måtte dere kjøpe nye.. ?

Jeg kjøpte det meste nytt. Men kunne sikkert fått tak i noe brukt. Noen bøker er greie å ha som oppslagsverk når man er ferdig utdannet, så er dermed ikke så lett å få tak i brukt.

ORIGINAL: Fuglen

Jeg kjøpte det meste nytt. Men kunne sikkert fått tak i noe brukt. Noen bøker er greie å ha som oppslagsverk når man er ferdig utdannet, så er dermed ikke så lett å få tak i brukt.

Takk for svar. Ja, er nok kjekkest å kjøpe helt nye bøker.

Kjøpte nye bøker. Rett og slett for da var jeg garantert pent behandla bøker + at jeg fikk dem til når jeg trengte dem.. Kjøpte på www.ord.no

ORIGINAL: desire

Kjøpte nye bøker. Rett og slett for da var jeg garantert pent behandla bøker + at jeg fikk dem til når jeg trengte dem.. Kjøpte på www.ord.no

Takk for svar og for linken[:)]. Skal be jenta mi å gi innom der.

kjøpte igrunnen alt nytt... sammeligna priser i bokhandelen på universitetet, haugenbok.no og ord.no og bestilte der det var billigst med porto [:)]
det er mange tusen å bruke på bøker, men stort sett alle bøkene trengs alle tre åra til oppgaver og sånt.. og det er veldig fint å ha etter at du er ferdig..

psykiatri var vi feks ferdig med til jul i fjor.. men praksis er ikke før nå - og da er det fint å kunne repetere litt [:D]

ORIGINAL: Dollface

kjøpte igrunnen alt nytt... sammeligna priser i bokhandelen på universitetet, haugenbok.no og ord.no og bestilte der det var billigst med porto [:)]
det er mange tusen å bruke på bøker, men stort sett alle bøkene trengs alle tre åra til oppgaver og sånt.. og det er veldig fint å ha etter at du er ferdig..

psykiatri var vi feks ferdig med til jul i fjor.. men praksis er ikke før nå - og da er det fint å kunne repetere litt [:D]

Takk for svar Dollface[:)]

Kanskje jeg kan spørre deg hvis det er noe vi lurer på senere[:)]..

ORIGINAL: Tøsa

Kjøpte bare nytt.
Fikk billig gjennom studentsamskipnaden, for der brukes visst overskuddet fra i fjor til å sette ned prisen på bøker.
Anatomiboka koster egentlig nesten 1000, men vi fikk den for 600 et-eller-annet.
Ellers er det mye billigere der enn i bokhandelen.

Flott, takk for svar Tøsa![:)]

Kjøpte alt nytt da det var enklest. Men går nok an å få tak i en del brukt også[:)] Jeg har aldri solgt mine, da jeg tenkte de kanskje ville være greie å ha å kikke i senere en gang[:)]

ORIGINAL: AnneEmilie

kjøpte mest nytt, for var en del nye bøker vi måtte ha. Har mange til salgs nå da hvis du er interessert [:)]
sjekk ut www.ibok.no

Takk for svar og for linken![:)]

ORIGINAL: LillianneLie

Kjøpte alt nytt da det var enklest. Men går nok an å få tak i en del brukt også[:)] Jeg har aldri solgt mine, da jeg tenkte de kanskje ville være greie å ha å kikke i senere en gang[:)]

Ja, det er sikkert lurt å spare til senere. Takk for svar.

ORIGINAL: ibsensripsbusker

Jeg fikk en del både og.
Har fortsatt igjen noen(fullførte ikke).
Send pm om hun trenger noe, så kanskje jeg har igjen noe [:D]

Takk, det skal jeg![:)]

Back
Topp