Strategisk nok har jeg iallfall begynt med den store til 1.5 åringen, så da vil den lille til veslefrøet føles som et superraskt prosjekt etterpåMå prøve å nyte prosessen! Hehe. Selvom jeg selv også er veldig utålmodig på åsnne ting![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Strategisk nok har jeg iallfall begynt med den store til 1.5 åringen, så da vil den lille til veslefrøet føles som et superraskt prosjekt etterpåMå prøve å nyte prosessen! Hehe. Selvom jeg selv også er veldig utålmodig på åsnne ting![]()

Haha, det er som regel min strategi også!Strategisk nok har jeg iallfall begynt med den store til 1.5 åringen, så da vil den lille til veslefrøet føles som et superraskt prosjekt etterpå![]()
Men den er søt, da!Blæh, så kjedelig med bare rettstrikk! Selmas Sovedragt.. tar jo en evighet med kjedelig strikk, er ikke ferdig med hetta en gang! Kan bli et langt prosjekt.. jaja, får finne meg en serie å se på så lenge![]()

Ja.. og ser god ut å sove i på kalde dager, inni vognposenMen den er søt, da!![]()
Er den vanskelig ? Hvilken garn bruker du?Blæh, så kjedelig med bare rettstrikk! Selmas Sovedragt.. tar jo en evighet med kjedelig strikk, er ikke ferdig med hetta en gang! Kan bli et langt prosjekt.. jaja, får finne meg en serie å se på så lenge![]()
Nei, den virker veldig lett.. ingen vanskelige teknikker.. det tar bare så lang tid og lite utfordringer underveis;pEr den vanskelig ? Hvilken garn bruker du?
Ja for er veldig gla i drops air, så vurdere å strikke med den. Men var usikker på om garnet bei riktigNei, den virker veldig lett.. ingen vanskelige teknikker.. det tar bare så lang tid og lite utfordringer underveis;p
Bruker Drops Nepal og pinne 5 istedenfor pinne 4, så jeg strikker en størrelse mindre men følger lengdemålene til den størrelsen hun egentlig skal ha. Så får vi se hvordan den ender opp!
Skal kjøpe Drops Air å strikke til mini med tror jeg, da på riktig pinnestr![]()

Så iallfall på strikkesida på Facebook at mange har strikket den i air, så har trua på det!Ja for er veldig gla i drops air, så vurdere å strikke med den. Men var usikker på om garnet bei riktigden e jo veldig fin den drakten den så d frister å strikke den. E jo fra nordnorge så den kan jo brukes i juni her
![]()
![]()
![]()
Korsn facebooksie e d ?Så iallfall på strikkesida på Facebook at mange har strikket den i air, så har trua på det!
Tror lett det kan være bruk for ull på «sommeren» her i Trøndelag også![]()
Tror det var på «Strikkesida for baby- og barneklær», ellers var det på «Strikkesida -for alle»Korsn facebooksie e d ?
Korsn går d me SelmadraktenHar så mye jeg vil strikke! Både til «storebabyen» og den lille i magen.. og naboer og bekjentes babyer.. pluss pluss.. når aldri gjennom listaPrøver å strikke litt til meg selv også! Og unngå for mange ufoer.. har fått unna noen iallfall!
Nå har jeg gjort ferdig en Chunky Dahlia genser til meg selv, og strikket en Novice cardigan til naboens 2-åring av restene. Mangler knapper på cardiganen, men begynte likevel på en selmas sovedrakt. Til hun største først, så blir det en til mini etterpå![]()
Den va veldig finJeg har begynt på Bella teppehar alltid drømt å strikke så nå er det mulighet selv om før uke 12

Dem har så mye fintJeg har ikke begynt å strikke til mini enda, men strikket en del til storesøster. Knitting for Olive er klare favorittoppskrifter hos meg

Syns JordClothing har mange fine oppskrifter og ønsker meg boka deres til jul, ellers tror jeg det blir mye rompere og bleiebukser