Dere som strikker

Har dere begynt å strikke noe til den lille allerede? :love017
Jeg strikker! Holder på med en julegave til nevøen min akkurat nå, men når den er ferdig så blir det nok et lite prosjekt til kommende baby for å "feire" graviditeten :D Har du noen planer? :)

Jeg har noen ting på strikkelageret mitt, men er så trøtt og sliten at jeg orker ikke strikke for tiden :sorry: Men håper strikkelysten kommer, for det er jo sååå mye fint!!

Jeg begynte å skynde meg med å bli ferdig meg allerede påbegynte prosjekter! En av ufo'ene var tilfeldigvis et sett i str 6 mnd jeg hadde begynt på for noen år siden, så har også strikket litt på det. Men de siste dagene har jeg vært så dårlig at jeg har ikke orket tanken på en strikkepinne en gang. Men ser litt på sett jeg har lyst på, har også noen kommende bestemødre som kommer til å strikke litt :love017

Strikker ikke. Men hekler.
Har heklet tepper, kosekluter og booties tidligere. Så blir vel det nå også

Jeg strikker! Holder på med en julegave til nevøen min akkurat nå, men når den er ferdig så blir det nok et lite prosjekt til kommende baby for å "feire" graviditeten :D Har du noen planer? :)
Mange planer, men om d blir gjennomført er noe annet :p Har stikket en body fra petiteknit allerede (mangler knappene da), den heter lillesøstersrompe.
Er et par ting derfra jeg skal strikke siden jeg har oppskriftene allerede :love017
Har du en plan? Noe ekstra fint som er sett ut ? :)

Mange planer, men om d blir gjennomført er noe annet :p Har stikket en body fra petiteknit allerede (mangler knappene da), den heter lillesøstersrompe.
Er et par ting derfra jeg skal strikke siden jeg har oppskriftene allerede :love017
Har du en plan? Noe ekstra fint som er sett ut ? :)
Jaa, petiteknit har myye fint! :) Strikket vel så og si alle hennes babyoppskrifter til første! :) Har såå mye strikk, både meg, min mor og svigermor strikker, så jeg må kanskje begrense meg bittelitt :shy: Men noe må jeg da strikke! Vi får se hva jeg lander på :) Har en ufo av en Teddy pants som jeg iallefall vil strikke ferdig! :)

Har så mye jeg vil strikke! Både til «storebabyen» og den lille i magen.. og naboer og bekjentes babyer.. pluss pluss.. når aldri gjennom lista :hilarious: Prøver å strikke litt til meg selv også! Og unngå for mange ufoer.. har fått unna noen iallfall!

Nå har jeg gjort ferdig en Chunky Dahlia genser til meg selv, og strikket en Novice cardigan til naboens 2-åring av restene. Mangler knapper på cardiganen, men begynte likevel på en selmas sovedrakt. Til hun største først, så blir det en til mini etterpå;)

Jaa, petiteknit har myye fint! :) Strikket vel så og si alle hennes babyoppskrifter til første! :) Har såå mye strikk, både meg, min mor og svigermor strikker, så jeg må kanskje begrense meg bittelitt :shy: Men noe må jeg da strikke! Vi får se hva jeg lander på :) Har en ufo av en Teddy pants som jeg iallefall vil strikke ferdig! :)
Teddy pants e så fin :Heartpink:love7
Ja ho har veldig mye fint, begynte å strikke for halvvanna år sia så har ikke strikket noe til dem andre ungan mine :)

Har så mye jeg vil strikke! Både til «storebabyen» og den lille i magen.. og naboer og bekjentes babyer.. pluss pluss.. når aldri gjennom lista :hilarious: Prøver å strikke litt til meg selv også! Og unngå for mange ufoer.. har fått unna noen iallfall!

Nå har jeg gjort ferdig en Chunky Dahlia genser til meg selv, og strikket en Novice cardigan til naboens 2-åring av restene. Mangler knapper på cardiganen, men begynte likevel på en selmas sovedrakt. Til hun største først, så blir det en til mini etterpå;)
Ååå har selv laget Dahliagenser til fjortissen min, den e så fin:love7 ja ufoene vokser dem oxo, men holder på med en genser fra hipknitshop nu. Ælska hennes ting:love7

Strikker ikke. Men hekler.
Har heklet tepper, kosekluter og booties tidligere. Så blir vel det nå også
Jeg har så lyst å lære meg å hekle! Jeg syr - men har ikke startet på noe til lille. Tenkte å få unna noen julegaver først :)

Jeg strikket endel votter og sokker til forrige baby, så blir nok noe nå, men har så mange andre prosjekter jeg må bli ferdig med først. Regner med at jeg venter til etter jul

Gleder meg til å starte å lage diverse til bamsemums, men ikke startet enda. Jeg syr og strikker, og har klipt ut en heldrakt og body, og har planer om en bukse til det settet som jeg skal sy sammen. Håper det blir min bamsemums som skal ha det på seg ❤️

Har så lyst å lære meg å strikke :love017 så mye fint strikk. Jeg hekler og syr. Har nettopp heklet ferdig kjole til 1 åringen og sydd vinterlue:happy:

Har så lyst å lære meg å strikke :love017 så mye fint strikk. Jeg hekler og syr. Har nettopp heklet ferdig kjole til 1 åringen og sydd vinterlue:happy:
Da har du jo allerede mestret masse håndarbeid, kommer sikkert til å ta strikking veldig enkelt! Kan anbefale videoene til Kimmie Munkholm på YouTube for alle mulige teknikker man lurer på innen strikk :) Petiteknit som nevnt tidligere har mange oppskrifter som passer bra til nybegynnere :D

Da har du jo allerede mestret masse håndarbeid, kommer sikkert til å ta strikking veldig enkelt! Kan anbefale videoene til Kimmie Munkholm på YouTube for alle mulige teknikker man lurer på innen strikk :) Petiteknit som nevnt tidligere har mange oppskrifter som passer bra til nybegynnere :D
Åååh tusen takk for tips :love017 :Heartred Skal sjekke det ut :)

Blæh, så kjedelig med bare rettstrikk! Selmas Sovedragt.. tar jo en evighet med kjedelig strikk, er ikke ferdig med hetta en gang! Kan bli et langt prosjekt.. jaja, får finne meg en serie å se på så lenge;)

Blæh, så kjedelig med bare rettstrikk! Selmas Sovedragt.. tar jo en evighet med kjedelig strikk, er ikke ferdig med hetta en gang! Kan bli et langt prosjekt.. jaja, får finne meg en serie å se på så lenge;)
Må prøve å nyte prosessen! Hehe. Selvom jeg selv også er veldig utålmodig på åsnne ting :p

Back
Topp