Dere som strikker !

ImageUploadedByBV Forum1395814789.927851.jpg Da mangler man ca 15 cm. Denne skal knyttes på toppen med et fint bånd og ei sløyfe. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg fant meg et slikt deilig nøste fra Drops jeg også i garnhaugen min :) så nå er jeg i gang med min første babylue på strikkepinner ;)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1395822491965.jpg
    1395822491965.jpg
    83,6 KB · Visninger: 8
Yepp, elsker magic loop. Bruker det til alt jeg
Jeg synes det er så knotete med magic loop at jeg strikker heller strømpepinner eller små rundpinner!
Sikkert noe jeg gjør feil... Eller at det var dumt av meg å starte med VOTTER med mønster første gang jeg testa ut ML

Jeg fant meg et slikt deilig nøste fra Drops jeg også i garnhaugen min :) så nå er jeg i gang med min første babylue på strikkepinner ;)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Den var nydelig! Hvilken oppskrift og hvilket garn? *vil også strikke*

Den var nydelig! Hvilken oppskrift og hvilket garn? *vil også strikke*

"Oppskriften" ble lagt ut av Lille Venn lengre opp i denne tråden ;p Garntypen kan du også se på et av bildene hennes ;)

Hehe :p strikker ei lue som passer fra prematur (ca uke 32-33) til overtidsbarn. Den er veldig tøyelig ettersom den er strikket to rett og to vrang. :) nærhet strikker til dysmature strikker jeg med 16 masker på alle pinnene, men fremdeles to rett og to vrang. Da er jegsikker på at de ikke klemmer på de små hodene. :)

Sent from my iPad using BV Forum

ImageUploadedByBV Forum1396175146.710291.jpg
Her strikkes det fuglemamma's omslagsbody om dagen :) Vet ikke kjønn altså, så blir å strikke i begge farger (må bruke opp litt restegarn)

Back
Topp