Dere som strikker..

Jeg har strikket endel til tantebarna mine, blandt annet denne, som jeg regner med jeg får låne til min bebis når den kommer. Ellers kommer jeg nok helt sikkert til å strikke litt til h*n når jeg er ferdig med å strikke til alle andre :p
1240585_10151881349531335_1390013971_n.jpg

http://aneskreative.blogspot.no/2011/11/hjerteteppe.html. Holder på med dette babyteppe. Passer meg fint da jeg er nokså nybegynner :)

Sent from my iPad using BV Forum
Det teppet strikken jeg til begge venninnene mine som fikk hver sin gutt i sommer, ble litt lei ganske tidlig på teppe nr to, men det er et nydelig teppe! Hvis man bruker idéen kan man jo tegne seg hvilket motiv man vil i stedet for hjertene også :)

Babyteppe strikker jeg egentlig til ei venninne som venter en gutt. Syns det er så fint at jeg gjerne vil ha et selv også. Men kjempe lurt å kanskje bytte ut hjertene med et ant motiv :)

Hekla tepper er så fine. Jeg hekla et til storebror, men det ble jo ikke ferdig før han var for stpr :P, men om det blir gutt denne ganen, så får jeg jo brukt det ;)
Storebros her sitt teppe ble ferdig nåt han var 6 mnd :p
Startet ett år i forveien med lillebror sitt :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Vi fikk verdens nydeligste strikketeppe av bestemoren til samboer da vi ventet sønnen vår. Det ble strikket uten mønster, så det er bare vi som har et slikt♡ kan legge ut bilde av det på lukket forum når den tid kommer, for hvis svigerinnene mine lurer her inne skjønner de hvem jeg er:p :eek: og jeg tror iallefall 1 av de er på babyverden:p

♡Junior skal bli storebror til knøtteliten juli 14♡

Ble også lei hjerteteppet når jeg strikket det :)
Nå blir det rutete teppe. Litt mindre å følge med på enn med hjerteteppet, så bedre å strikke på besøk, mens man ser tv osv syns jeg da :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har strikke-dilla om dagen! Holder på med dette baby-teppet til ei venninne, bare med lyseblå, mellomblå og mørkeblå: http://www.pickles.no/midtsommer-babyteppe

Strikker nok ett til oss selv også når vi vet kjønnet! Er veldig mange fine oppskrifter på den siden, og har også funnet mange fine oppskrifter på garnstudio.no. Blir nok noen plagg i bomull i 0-3 mnd og noen i ull fra 3 mnd :)

Har dessuten tenkt til å friske opp igjen i sy-ferdighetene (hvis de finnes der fortsatt)... Er så inspirert av speiltvillingene.blogg.no!! Hun syr SÅ mye fint til jentene sine :)

Jeg har strikket endel til tantebarna mine, blandt annet denne, som jeg regner med jeg får låne til min bebis når den kommer. Ellers kommer jeg nok helt sikkert til å strikke litt til h*n når jeg er ferdig med å strikke til alle andre :p
1240585_10151881349531335_1390013971_n.jpg
Wow, den var utrolig fin!! Er det oppskrift fra garnstudio.no? :)

Likner på en jeg har lyst til å prøve meg på, men garnstudio sitt bilde er litt uklart og lite..

Jeg har strikke-dilla om dagen! Holder på med dette baby-teppet til ei venninne, bare med lyseblå, mellomblå og mørkeblå: http://www.pickles.no/midtsommer-babyteppe
Strikker nok ett til oss selv også når vi vet kjønnet! Er veldig mange fine oppskrifter på den siden, og har også funnet mange fine oppskrifter på garnstudio.no. Blir nok noen plagg i bomull i 0-3 mnd og noen i ull fra 3 mnd :)

Har dessuten tenkt til å friske opp igjen i sy-ferdighetene (hvis de finnes der fortsatt)... Er så inspirert av speiltvillingene.blogg.no!! Hun syr SÅ mye fint til jentene sine :)

Å det var kjempefint!! Har strikka en del fra Pickles, tenker det blir julekjole til snuppa derifra :)

Jeg vil også lære meg å sy!!! Har bare sydd gardiner før...

Wow, den var utrolig fin!! Er det oppskrift fra garnstudio.no? :)

Likner på en jeg har lyst til å prøve meg på, men garnstudio sitt bilde er litt uklart og lite..

Ja, har funnet oppskrift på garnstudio ja.
Den er litt dryg å strikke på pinne 2,5 men de blir veldig fine :)

Jeg skal strikke vognteppe i bølgemønster :) Har lagd flere som jeg gitt bort til venniner som fått baby. Tenkte jeg vil vite om det er gutt eller jente før jeg strikker noe annet. Syns det kan være litt vanskelig med noen oppskrifter men da tar jeg youtube och "strikkedamene" på jobben til hjelp ;)

Jeg heklet et bestemorrutet teppe til førstemann. Tenkte å hekle et liknende til denne også:)

Jeg har litt lyst til å strikke vognteppe til knøtteliten, men jeg har ikke strikket så mye som et skjerf i mitt liv:eek:
Frister litt å høre med mamma eller samboers bestemor om de kan hjelpe meg;) må bare vente til de magiske 12:cool:
(Skriver hun som allerede har gjort ferdig dåpsbildet til knøtteliten:oops:)
♡Venter knøtteliten juli 14♡

Det er lettere å HEKLE vognteppe enn å strikke, synes jeg :) kan liksom hekle en lapp nå og da, for så å sette det sammen når du synes du har nok! Har heklet en del vogntepper til venninner og slektninger. Synes det er mye lettere ;)

Sent from my iPhone

Nå hekler jeg et vognteppe. Har fire selvstrikkede pledd etter storebrødrene og en del strikkaklær etter de, men en hjemreisedress må vel også minimini få. Om det blir jeg eller noen andre som strikker den, det får vi se...

Det er lettere å HEKLE vognteppe enn å strikke, synes jeg :) kan liksom hekle en lapp nå og da, for så å sette det sammen når du synes du har nok! Har heklet en del vogntepper til venninner og slektninger. Synes det er mye lettere ;)

Sent from my iPhone
Henger meg litt på her: Jeg har strikket en god del, men når jeg gikk gravid sist bestemte jeg meg for å lære å hekle, så jeg heklet meg et vognteppe i ull, deilig til novemberbarn. Selv om jeg ikke hadde heklet tidligere gikk det MYE raskere å hekle teppe enn å strikke ett. Rakk til og med å hekle to tepper før august det året, for i august ble jeg tante :)

Jeg er ikke så flink til å strikke, har bare strukket litt. Men jeg har lyst til å strikke ett vognteppe :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Blir vel litt strikking når jeg evt. vet kjønn. :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg har heklet et babyteppe.
Det kommer nok mer, men har ikke bestemt meg for hva enda. Blir nok et strikket babyteppe også. :)
Veldig koselig når dere ligger inn bilder ! :)

Back
Topp