Dere som strikker..

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
Strikker dere med plastpinner eller bambuspinner eller hva?
Hva er best?

Liker best bambuspinner, men synes ikke det er så veldig stor forskjell. Kjekt at de ikke klirrer [:D]

Har forresten ett par i plast, og de er forferdelige! Dyre designerpinner, skikkelig stiv og dårlig tråd på [&:]

Jeg liker best bambus, men har også litt sansen for noen pinner jeg har i skikkelig hard plastikk.
Plastikk fra europris kan jeg ikke fordra.

har noen bambus pinner men har ikke blitt fortrolig med de enda (muligens at de er av dårlig kvalitet) har mest metall pinner (tror det er metall iallefall) fra sandnes garn!! de liker jeg veldig godt.

jeg HATER bambuspinner! de sklir ikke ordentlig av pinnen, så om du strikker stramt er det håpløst!

Liker best pinnene fra PT Design, men jeg har både billigpinner fra Europris/Nille, dyre glitterpinner, metallpinner og andre plastpinner. Jeg er i grunnen fornøyd med alle, selv om noen er bedre å strikke med enn andre. Men jeg tenker ikke så mye over det, etter noen få omganger har jeg vennet meg til pinnene uansett. 

Knit picks uten tviiiil!!! [:D] begge typene deres er fantastiske! Litt dyre, men virkelig verdt det! [:D][:D]

Jeg bruker bambus nå og liker det bedre enn billigpinnene fra sparkjøp/nille som jeg hadde tidligere. Er enig i at de ikke er like glatte, men billigpinnene ble så fort slitt på tuppen. Har kjøpt bambuspinnene på ebay jeg da, så da ble det ikke så dyrt heller. [;)]

Jeg er ikke så glad i trepinner, så jeg strikker mest med stål/metallpinner.
Har bambuspinner også, men ikke så mange.

Plast er grusomt, de er altfor lette å holde i, og jeg syns ikke garnet glir like godt på de som på de andre.

Jeg prøvde bambus nå, og jeg syns de var veldig gode! Aldri prøvd før.. Men likte at de var så lette og at garnet ikke sklei av ja.. [:D]

Back
Topp