Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bruker litt forskjellig garn, men Elise fra Järbo er kanskje favoritten. Strikker oftest mønstrene til Bitta Mikkelborg, både fra boka "Kluter " og de som ligger gratis på facebooksiden hennes. Ellers blir den noen på frihånd innimellom![]()
Liker bomullsgarnet dem har på Søstrene Grene. Strikker stort sett kluter av Bittamis design her og. (Bitta Mikkelsborg). Boken heter vel bare kluter mener jeg å huske.
Takk for tips
Er det det garnet som har flere farger? Jeg har vel bare sett 2 typer tror jeg.
Mange forskjellige farger å velge mellom, selve nøstene er ikke flerfarget.![]()
Ok. Tynt garn? Jeg har lyst til å prøve meg på kluter, men det må vente til julegavene er ferdige![]()
Bruker garnet fra Søstrene Grene på pinne 3,5 og er veldig fornøyd med detmasse farger å velge mellom og fin pris.
Strikker hovedsaklig på frihånd, som oftest noe med perlestrikk da jeg synes det funker bra til kluter![]()
Jeg har kjøpt inn 6 nøster nå. Tenker å strikke i glattstrikk, men med mønster i rett/vrang (avhengig av på hvilken side jeg er på). Tror du det blir ok? Hvor mange masker legger du opp, og hvor mange nøster bruker du på en klut?