Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Kommer det blod i oppkasten? Kommet litt når jeg har kastet opp i det siste, ikke at jeg spyr blod men at det kommer blod i spyet... Tro hva det kan komme av?
Sannsynligvis "sår" i magesekken eller spiserøret. Kan være utallige grunner, blant annet langvarige eller hyppige brekninger. Men kan også være mer alvorlige ting. Så følg med tilfelle forverring eller mer ubehag...
Ja får vel bare følge med.. Kan jo være fordi jeg bruker Albyl-E også.. Men har svidd litt magen siste dagene. Får høre med jordmor denne uken. Takk for svar jenter!
spydde veldig ofte blod når jeg gikk med førstemann, på slutten (spydde meg fram til etter fødsel ) var det alltid blod når jeg spydde. Man får rifter i spiserør og magesekk av det. Møkk Fikk beskjed om at om det ikke var smerter i forbindelse med oppkast av blod, betydde det ingenting. Hadde jeg spydd blod utenom svangerskap derimot ^^