Dere som spyr

dirfloS

Betatt av forumet
Er dere i jobb nå?

Jeg skal begynne å jobbe igjen etter ferien nå og lurer veldig på åssen dette skal gå. Jeg spyr av såpelukt, av kaffelukt og når jeg skifter bleie på Theo. 
Og jeg jobber på sykehjem så vasser i kaffe, såpe og møkkalukt dagen lang. 
Sist fantes jeg nesten ikke kvalm og denne gangen orker jeg ingenting før kvalmen kommer og tar meg. 

Jeg jobber i bofelleskap og er sykemeldt! Som jeg sa til legen min, nå jeg ikke klarer å skifte på min 11 mnd gamle datter er det uaktuelt å vaske vokse mennesker i rompa! KOmmer nok tilbake i uke 18-20 når kvalmen er borte :)

Skal til legen i dag og blir nok sykemeldt, usikker hvor lenge.. Mulig en uke av gangen til det bedrer seg :)

Jeg var ikke PÅ jobb sist, bare hjemmekontor... Jeg er ikke på jobb nå heller... men hadde aldri klart å jobbe utenfor hjemme! Jeg var dårlig over halvveis sist gang og sykemeldt siste halvdel, da det ikke engang var mulig å gjøre noe hjemmefra.... 

Jeg hadde en veldig forståelsesfull lege som skjønte at når en bare klarer å spise en skive daglig og sover 20 timer i døgnet ikke har mulighet til å tenke på annet enn å være gravid. 

Mange leger er strenge på dette, iallefall noen kvinner. Jeg var hos en vikar en gang og hun gav meg 10% sykemelding for jeg måtte jo tåle å være gravid! 10%?? Hjalp lite! Vi tapte mye penger på at jeg ikke fikk sykemelding, heldigvis traff jeg riktig lege til slutt.

Back
Topp