Dere som spyr....

*Tia*

Glad i forumet
...blir dere bedre etterpå?? Har ikke kastet opp enda, men har ikke vært langt ifra..

Er litt redd for at jeg skal blir værre etter å ha kastet opp, men om man blir bedre en stund etterpå kan det jo være værd det :p

Det hjelper en stund når jeg spiser men det er ikke alltid jeg har noe i nærheten som frister og da kommer spykvalmen :S

Uff, hørtes slitsomt ut, jeg har mer murrende kvalme bare, ikke den intense kvalmen. Så dessverre kan jeg ikke hjelpe deg der, men dytter litt for deg iallefall. ;)

Jeg kaster opp som et uvær " bokstavelig talt" men har heldigvis fått noe kvalmestillende av legen, så for første gang på en uke er jeg ikke kvalm.

Så du blir ikke bedre en stund etter du har kastet opp?

Jeg blir som regel bedre etter å ha kastet opp, men bare for en halvtime eller så. Det beste for å stoppe kvalmen her er å spise med en gang jeg begynner å bli sulten. Orker ikke så mye mat av gangen, så blir stadig litt småspising, men er mye mindre kvalm da.

Jeg ble ikke noe bedre, hadde jeg først begynt å kaste opp så fortsatte det utover dagen. Har heldigvis stabilisert seg nå

Vel.. jeg spyr ikke enda... Men har skikkelige kvalmebyger og brekker meg. Det startet med kvalme allerede den dagen jeg regner med egget festa seg.. testa svakt positivt to dager senere.. Har vært likt de to gangene jeg har vært gravid.. Begynner med kvalme/brekninger på 3+0 gitt!

Med førsten så gikk det kort tid før jeg lå over do.. 20 gange ri døgnet, ekstrem svangerskapskvalme.. veide 14 kg mindre noen dager etter gutten var ute enn jeg gjorde da jeg ble gravid.. 

Sist lå jeg over do til de siste dagene før jeg mistet.. da forsvant det gradvis og jeg skjønte noen var galt.. 7 uker med spyyyy helt bortkasta.. :(

Nei, ble aldri bedre etter jeg hadde spydd, kanskje pittelitt, men varte ikke lenge.. Kvalmestillende hjelper lite.. stikkpiller kanskje litt..

Gruer meg til det tar seg opp nå og spyinga begynner.. rekner ikke med jeg slipper unna nå heller...

Blir som regel bedre 30 min eller noe.. så jeg rekker å få småen i seng og spise noe før den kommer tilbake.. det føles MYE bedre etterpå :P Men det er grusomt ekkelt når det står på!! 

Back
Topp