Dere som sliter med hodepine..

Pixie

Forelsket i forumet
Desemberglede 2015
Julikulene 2020
Hvordan hodepine har dere? Jeg har hatt en del i pannen og over toppen av nesen og jeg blir såklart redd fordi jeg er ikke vant til å ha slik hodepine :arghh: Og er dere med mye hodepine sykemeldt?

jeg har i pannen og tinning. tenker det er helt normalt. hadde MYE hodepine i første graviditet. nå har jeg bare enkelte dager med hodepine, da må jeg være hjemme pga smerte.. har bare skjedd to ganger at jeg ikke har kommet meg på jobb, ellers har det vært i helger.

Jeg har hatt mye hodepine de siste 3-4 dagene. Den er ca slik som du beskriver og jeg kan ikke bøye meg ned eller nyse uten at de gjør utrolig vondt. Men jobbet fortsatt 100%. Men tar alt mye mer med ro, og har tatt noen paracet når det er det værste!

Periodevis mye hodepine.. Intens i pannen.. Men vet det kommer ekstra med lite søvnen..
Er sykemeldt men ikke pga hodepine.

Jeg har hatt mye hodepine siden uke 6. Jeg er nå i uke 17 og har fortsatt mye hodepine. Jeg har vært gradert sykemeldt siden november, men målet nå er å jobbe meg oppover mot 100 % da jeg synes det er tyngende å gå så mye hjemme.

Jeg sliter mye med hodepine. Gjør det også til vanlig, men blir værre ved graviditet. Hadde også veldig mye hodepine i forrige graviditet, ble da sykemeldt 50% de siste to mnd. Jobber 100% nå, men er skutt i hodet hver dag. Har vondt i pannen, tinningene og nedover i kjeven. Største grunnen er nok stress og lite søvn.

Jeg har hatt veldig vondt i hodet de to siste ukene, i panne, tinningen og bak ørene av alle ting. Har jobbet 100%, men vært hjemme en dag når det var helt forferdelig. Kjenner jeg begynner å bli veldig sliten av dette allerede

Back
Topp