Dere som slanker dere...

Litt karbs må en ha for å kunne trene! Så det bekymrer meg ikke .. :)

Ja forstår deg.. vil bli det JEG kaller tynn! 67 kg! hehhe

Jeg nøyer meg med 70 og det klarer jeg bare jeg ikke blir gravid rett etter fødsel igjen ;)

Og HELDIGVIS har jeg verdens fineste samboer som støtter meg uansett, så dette er kun for meg ;)

Samme her :) Han liker meg for den jeg er .. Ganske kjekt.. hehe..

Han sa idag; Jeg syns jeg ser forskjell på deg..

hmm! heheh

Ja, vi er heldige. Jeg har alltid ønsket meg en som elsker meg like høyt som jeg elsker han, og jaggu santen tror jeg at jeg fant han <3

Gah, det blir litt mye kanskje, men ha ner bortreist denne uka så jeg savner han. OG jeg har hormoner, hehe :P

ORIGINAL: *Bubu*

ORIGINAL: chickaaa

Jeg kan ikke akkurat si at jeg slanker meg..
Men jeg fikk for et par uker siden helt dilla på barnegrøten "Risgrøt med banan".. og har spist det til morgen og kvelds. Og en liten middagstallerken midt på dagen..
Altså.. man blir jo så ekstremt mett på den grøten.. + at man blir mett over en veeeldig lang tid..
På bare 1 uke så gikk jeg ned 2,5 - 3 kilo.. Faaarlig!
Men som sagt,- dette var da ikke bevist!
Den er bare så innmari god:) Mmm! :)

http://chicka.blogg.no

da kan du ikke ha spist noe annet enn bare den grøten da?

Jo, altså jeg spiste jo middag da. Selvom jeg ikke spiser så ekstremt mye..
+ at jeg faktisk putter i meg masse epler, for ikke å snakke om all pepsien jeg heller i meg (daglig!).. Men jeg går en god del turer da, og er mye i aktivitet! Så en kombinasjon av det var nok med på å gi utslag for vekta som gikk ned!
Men skal sies at den grøten gjorde en mett og en gikk veldig lenge på den!

Men det er jo ikke sunt å spise et måltid som du lever lenge på!

Du skal spise såpass kcal messig at du er sulten igjen etter 2.5 time. .Så drikker du litt vann for å klare å vente i 3 timer mellom hvert måltid! =)

Kroppen din mister vel væske siden du går så fort ned.. Så fort du begynner å spise normalt, så er det store sjanser for at du legger på deg igjen! [&o][:)][:)]

Jeg meldte meg inn i vektklubb etter nyttår, og ved å følge menyforslaget der har jeg tatt av 5 kg og 4 cm rundt midja iløpet av januar! [:D]
Spis ofte og litt mindre, og karbohydrater er ikke farlig! Ifølge grafen på vektklubb skal 60-70% av kcaloriinntaket komme fra nettop karbohydrater.. Jeg har holdt meg til programmet og gått ned litt over en kg i uka uten å trene en eneste gang så langt... [;)]

Back
Topp