Dere som skal på privat ul

|Frosken|

Juni12s hobby/håndarbeider
VIP
Junibarna 2015
Hvilken uke bestiller dere? Lurer på hvor lenge jeg klarer å vente... Aller mest trenger vi bekreftelse på at det er noe som spreller der inne, så vurderer litt å ta det allerede uke 9-10. Men jeg er veeldig spent på kjønn også, om vi venter til uke 14-15 så får vi kanskje vite? Oul får jeg nok ikke før langt ut i januar, aldri fått før over uke 20, så det er så lenge til.
 
6+3 kunne kunne vi se aktivitet :)
Har neste time 12+1.
 
Tar i uke 7, da jeg vil vite at det er på riktig sted og om det er liv. Da kan jeg slappe litt mer av etterpå. Tar gjerne en i uke 12-13 også
 
Venter på timen min jeg da..
:(
 
Rundt uke 12. Venter såpass lenge for å kunne se at det er noe som ligner på en baby ;) Vil se at det er noe det før vi deler nyheten ;)
 
Jeg skal ikke på privat, men får tett oppfølging av sykehuset. Gynekologen ville ikke ha meg inn til UL før uke 9, pga da er det lettere å undersøke om alt er normalt.
 
Jeg har blitt lovet tett oppfølging av sykehuset, da datteren min forrige svangerskap kom for tidlig. Men tror ikke de tar meg inn til UL før i uke 10-12. Så venter spent:)
 
Jeg skal 11+1 uka før første legekontroll. Ca Samme som de to andre gangene. Da e det såppAs utviklet at man kan se litt. Sist antydet hun falktisk kjønn også 11+4.
 
Var 5+5 og såg ikkje så mye! Skal tilbake 7+4
 
Jeg skal i uke 8 + 5, er usikker på terminen:) Veldig lyst å ta en i uke 12-13 også, er så spent på om det er gutt eller jente:)
 
Det er så vanskelig å bestemme seg!! Hadde jeg bare hatt godt med penger hadde jeg tatt både nå, uke 12 og 15!
 
jeg var 6+4 og skal tilbake 7+5 :) Fikk legen til å henvise meg til privat gyn, betalte hele 58 kr :p
 
Vi skal neste fredag! Er da i uke 6 + Dette fordi jeg har mistet en gang tidligere, og har cyster på eggstokkene. Vi har også prøvd i over 2 år, så jeg er veldig veldig redd for å miste for så å måtte prøve i 2 nye år :p
 
Vi skal den 13.nov og er da 10+4. Gleder meg sånn! Jeg ville egentlig vente til jeg var 12-13 uker for å kunne se litt mer, men den 13.nov reiser vi til svigerforeldrene mine, og vi skal ikke dit igjen før til jul. Vil derfor fortelle nyheten når vi besøker dem nå, og da er det greit å se at alt står bra til :) Håper vi får se en liten og sprek baby <3
 
Jeg var 7+4 og skal igjen i uke 12:) litt usikker på om det blir på sykehuset eller privat Gyn.
 
jeg skal i uke 6/7 :)

Edit: Så jeg hadde skrevet før, herrgud jeg går sånn i surr om dagene :p
 
Back
Topp