Dere som skal på 3d?

cathkal

Gift med forumet
Hvilken dato skal dere[:D]? og hvilken uke er dere i?
Jeg skal selv 9 april da er jeg 28 uker[:D][:D][:D]

Gleder meg!!!

har isje bestilt noe ennå, får se om eg får noen fine bilder etter neste ul , så hvis eg isje får d så ska eg spandere d på meg sjøl som bursdagsgave :)

Skal 12.april, da er jeg 26+2. [:)]

6 april her og da er jeg.... *tenke* 26+1 i følge babyverden utregningen, men i følge sykehuset så er jeg 26+3, så er vel den siste jeg skal følge vel [8D] Gleder meg i alle fall!!!

Skal bestille time nå tenkte jeg, blir iløpet av første eller andre uka av april.. Da er jeg 27 / 28 uker på vei.. [:D]

Jeg skal den 24.mars, da er jeg 26+4 [:)] Gleder meg utrolig mye, håper bare at lillegutt er villig til å vise seg frem!

Jeg skal 12 april, og er då 26+0

ORIGINAL: CogJ

skal på tirsdag!! 25 + 4[:D]
¨

ååå..spennende:)tror du fortsatt det er en jente?
Blir spennende høre fra deg da[:D]

vi skal 8. april[:D]  er da 27+5[:D]

24 april da er jeg 28 uker:)

Jeg skal 13. april, da er jeg 27+1.. De anbefale mellom uke 24 og 28 på Majorstaklinikken, de aller beste bildene fikk de i uke 27-28 sa de... Så da tok jeg det... he he... Var der forrige gang også.. Da var vi ikke sånn superfornøyd, så krysser fingrene for at det blir bedre denne gangen...
Vi tok med medsisink vurdering sist, det har vi droppet denne gangen.... Skulle det være noe, må de jo si fra uansett... Gleder meg masse... [:D][:D]

[:)]Skal i uke 27, onsdag 21 april...mamma får være med oss[:)] Leeeenge til

Back
Topp