Dere som skal ha tidlig ul..

Utvendig synes ikke. Han må ta innvendig! Jeg tok det på onsdag, og vi så en fostersekk!:) Ikke noe foster for det er for tidlig, men skal tilbake om 1 uke, og da skal vi kunne se hjerteslag! Kan du gå til en annen gyn da? Ville ringt litt rundt jeg:) Krysser fingrene for deg!
 
Si ja til abort pille så blir du sendt til sykehus hvor de tar skikkelige undersøkelser!
De dobbelsjekker alltid når du kommer inn for å få en medisinsk abort eller utskraping. Og da tar de innvendig ul for de vil jo ikke ta noen sjanser.
Hørt om flere som har blitt sendt til sykehuset for å få en medisinsk abort men så finner de plutselig et bankende hjerte alikevel.
 
forrige svangerskap da jeg ble innlagt, måtte de sjekke babyen hadde det bra. ble innvendig ul og da var jeg i uke11..
 
Utvendig synes ikke. Han må ta innvendig! Jeg tok det på onsdag, og vi så en fostersekk!:) Ikke noe foster for det er for tidlig, men skal tilbake om 1 uke, og da skal vi kunne se hjerteslag! Kan du gå til en annen gyn da? Ville ringt litt rundt jeg:) Krysser fingrene for deg!


Hvor langt var du da dere ikke så noe annet enn fostersekken?
 
Back
Topp