Dere som skal ha tidlig ul..

Ønskedrøm

♡ mamma til tre skatter ♡
Septembermødre <3
Hvor tidlig tar dere det? Vurderer å bestille meg tidlig ul for å se et bankende hjerte på rett plass.

Tenker litt på uke 7 for å være "sikker" på at hjertet slår..

Tenker å bestille privat slik at jeg kan få det på fri dagen min. (Vil ikke informere arb. kollegaer, vi jobber tett så vanskelig å holde noe skjult)

Hvilken uke har dere eller tenker dere å ta tidlig ul?
 
Vi skal når jeg er i uke 12 - egentlig mest for å vite at det er noe der før den kommende storebror blir informert :) Vil ikke gi han den gleden hvis jeg ikke er sikker :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg skal på fredag. Er da 6+3 håper eg. Og da skal de kunne finne hjerteslag.. Er kun derfor eg skal :) Så blir d en nærmere uke 12.. Håper bare alt er som d skal.. Og rart om eg er kortere siden jeg VET når eggløsning var...
 
Vi skal på ultralyd i uke 9. Det var vi sist svangerskap også. Vi fikk valget mellom å få en time i uke 9 eller 11, men valgte uke 9 for da er det fortsatt for tidlig å se etter forstørret nakkefold og diverse indikasjoner på downs syndrom, for det vil vi helst ikke vite noe om! :) I forrige svangerskap var vi altså på ultralyd i 9+5, mest for å se at det var noe der. Og da så vi faktisk at det var en ordentlig baby der med små tynne armer og bein og et slående hjerte! veldig fint!
 
Vi skal når jeg er i uke 12 - egentlig mest for å vite at det er noe der før den kommende storebror blir informert :) Vil ikke gi han den gleden hvis jeg ikke er sikker :)

Det tenkte jeg og. Føles lenge til uke 12, men... Regner du uke 12 som typ "12+2" eller "13+2"?
 
Skal 2 dager Før jeg er 12+0 :) Men føler det er såpass nært at det er ok :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg skal privat søndag til uka (7+5) og til ordinær 4. mars (13+0). Merk at jeg skriver ordinær fordi det er to ordinære UL i Storbritannia: den tidlige er dato og downs, mens den andre er kjønn/utvikling etc.

Hadde vel egentlig ikke trengt den private, for jeg har ikke hatt smerter eller blødninger. Men det var tilbud på ca 450kr, og det synes jeg var en liten pris å betale for å forhåpentligvis få se er lite hjerte som banker :)
 
Kommer nok til å ta i uke 7! Men det er så lenge til...hehe... Med de to forrige barna mine hadde jeg kun oul, men etter å ha to ubehagelige opplevelser bak meg, vil jeg gjerne forsikre meg denne gangen!!
 
Var.i dag. Ingen gøy opplevelse. Han fant ingenting! Men tok utvendig, skjønner ikke hvorfor. Så har vært å tatt hcg prøve, får svar på mandag.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Merkelig at de tok utvendig så tidlig??! Trodde de måtte ta innvendig så tidlig.

Så kjett at du måtte ha en sånn opplevelse, krysser fingrene for god hcg. Fikk du time til ny ul?
 
Var.i dag. Ingen gøy opplevelse. Han fant ingenting! Men tok utvendig, skjønner ikke hvorfor. Så har vært å tatt hcg prøve, får svar på mandag.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Det var ikke gøy lesning, men kan være for tilig for utvendig da. Fikk du ikke valget om innvendig? Evt begge deler?
Håper det går bra <3
 
Var.i dag. Ingen gøy opplevelse. Han fant ingenting! Men tok utvendig, skjønner ikke hvorfor. Så har vært å tatt hcg prøve, får svar på mandag.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Hvor langt skal du være ifølge deg?
 
Nei han sa han skulle ta innvendig hvis d ikke ble tydelig, men konstaterte fort at d ikke var noe i livmor. Så han snakket med engang om abort pille. Men hvis d var stigning på hcg. Så skulle Eg komme inn igjen på fredag. Ble kjempe skuffa. Han presterte å spørre om Eg virkelig hadde fått positiv test! Tok en i ste og ble jo positiv m en gang!!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp