Dere som skal ha søskenvogn

Trollmor26

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Hvor tette blir barna??? Her blir mellomste 3 år 5 måneder etter babyen er kommet. Så usikker på om søskenvogn er nødvendig.

Sent from my iPhone using BV Forum

Her blir den 19,5 måneder imellom, så blir nok en søskenvogn. Hadde nok ventet og sett an behovet hvis det hadde vært like stor avstand som med dine.

*27.08.2013*
*14.04.2015*

Vi hadde 2,5 år imellom mine, og ikke nødvendig med søskenvogn. Når de er så store behøver de å lære seg til å gå litt ;)

TuMmY LoVe

Jeg ville ikke kjøpt søskenvogn hvis det var mer en 2,5 år mellom barna. Her blir det under to år, så jeg skal kjøpe!

Hva med søskenbrett? Blir billigere også, det er jo ikke så lenge du evnt har bruk for det ;)

TuMmY LoVe

Her blir d nesten 4 år mellom, jenta mi elsker å sitte i vogn å liker ikke å gå selv, så derfor blir det ståbrett til vogna :)

♡Jente 2011
♡April 2015

Da gjør jeg nok ikke det. Storebror her ble jo 3 år 4 måneder etter han ble storebror. Og da var ikke behovet der.

Sent from my iPhone using BV Forum

Min sønn blir 3 år og 4 måneder. Tenker jeg kjøper søskenbrett til tfk, den har jo slik sykkelsete på tror jeg. Så har vi en citymini han kan sitte i hvis det skulle være nødvendig :-)

Har vurdert søskenvogn, kommer til p kjøpe det hvis gutten min enda sover på dagtid. Blir 3 år og 2 mnd mellom de. Ellers blir det ståbrett

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Back
Topp