Dere som skal ha flere...

For en måned siden så tett så mulig. Nå kunne jeg tenkt meg å vente i 2-3 år.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har sagt det ikke blir flere barn, men nå begynner jeg å kjenne på den at "en til hadde jo ikke gjort noe" men jeg tør rett og slett ikke selv om jeg har lyst. Tror jeg. Var mye inn og ut av sykehuset i sv fordi jeg slet mye med både kropp og blødninger. Og nå etterpå har det vært så mye sykehus på meg (gutten har det topp). Irriterer meg litt at kroppen er fullstendig ødelagt kjenner jeg :p hadde jeg skulle hatt flere hadde jeg bare latt det gå som det går :)

Har hatt mensmurringer, søtsug og ekstrem trøtthet de siste to ukene. Ni uker siden fødsel.. graviditetstest i dag var negativ. Kjenner jeg er litt letta :P Det ideelle vil være ny baby i januar 2016, med tanke på våre planer, foreldrepenger og alderen i mellom dem:) 21 måneder høres bra ut i mine ører

Vi skal ikke ha flere nå! Vi har en gutt på 3.5 år og fikk en jente nå i april! :) Veldig fornøyd og takknemlig for de fine barna jeg har fått! :)

Begynner å prøve igjen om ca 2 år. :D la den lille vi har nå lære seg litt og å få oss litt alene før det kommer ny baby :D

Fra Tutdelafrut- stolt mamms til ett lillegull

Back
Topp