Dere som skal ha flere...

Terne

Rugeklar!!
*MIA*
Maiblomstene 2016
Novemberlykke 2018
Hvor lenge tror dere at dere vil vente?

Vi er jo stormforelsket i den nye lille krabaten, men det er himla slitsomt selv med kun én! Hormonene mine sier at slutten av 2015 er lenge nok, mens hodet sier 3 år, minst!!

Fødte 17 april, og her er det store sjanser for at vi virkelig får 2 tette, siden vi glemte oss bort på lørdag, og jeg har hatt el igår og idag :p Men planen var egentlig og begynne og prøve igjen når Sebastian er 1 år :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Vi begynner nok å prøve etter 1-2 år :-)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

2-3år mellom :-)

Vi tenker å begynne å prøve igjen når prinsen er 1år, men skal bare bruke kondom frem til da, så er ikke umulig at vi blir gravid før:P
Er egentlig klar for å bli gravid igjen, men vil nyte denne tiden med lille prinsen uten gravidplager å slikt...

Vi har 2år og 10mnd imellom, syns det er et veldig fint mellomrom.. Har egentlig sagt jeg ikke skal ha fler, men kjenner nok at det blir nok en til etterhvert, men skal da vente ihvertfall 5år før tredjemann.. (Jeg blir så dårlig av å være gravid, vil ikke utsette de barna jeg har for det når de er så små og trenger mamman sin mye en gang til.. Også er jeg i starten av 20åra, så er jo ikke direkte gammel selv om 5år heller:p

Jente født juli 2011 ~ Gutt født april 2014 :)

Vi tenkte egentlig å ha to år mellom dem, men det kan nok hende det blir litt mindre:) Fullammer nå, og tar en sjanse på at det går bra fram til innsett av spiral når lille er tre måneder i slutten av juli.. vi er klar over at fullamming ikke er helt til å stole på, så hvis jeg skulle bli gravid igjen er det ikke så ille heller, selv om vi helst vil vente litt. Jeg hadde et veldig lett og fint svangerskap og en fin fldselopplevelse, så jeg gleder meg faktisk litt :) og det er jo fint med tette søsken. Jeg hadde i allefall stor glede av å være nær min bror i alder.

Jeg vil ha 4-5 år mellom...
Har alltid hatt lyst på mange barn, men etter hvert som jeg ble eldre satte jeg selv pris på å ha bare én søster. Det er 5 år mellom oss, det var merkbart sa vi var små, men ikke nå lenger.
Og ja, jeg synes det er nok stress med én!:P
Merker hvor mye det tar på de dagene søsteren er her med sin 3åring i tillegg.
Orker heller ikke tanken på et nytt svangerskap og ny fødsel enda... sliter enda med dårlig bekken og vondter i "nedre region".

På de neste årene vil jeg også jobbe mer og vi ønsker å kjøpe/bygge hus. Må ta det før det blir flere barn:)

Tenker å starte prøvingen i 2015, men blir ikke å bruke prevensjon, skjer det før så skjer det før.
Brukte lang tid på å bli gravid med de andre, så regner med det vil ta tid nå også (Hvis det i det heletatt klaffer igjen...).

Det ble 22 mnd mellom her. Ville ha minstemann i barnehagen først og så ble vi gravide på første forsøk etter det :p Men er godt fornøyd med det altså! Litt ekstra hektisk akkurat nå, men da er vi fortere ferdig med småbarnsperioden og de får veldig god glede av hverandre når de er såpass tette :)

Om vi "orker" en til, så er planen å begynne å prøve når snella er 2 år. Om det tar like lang tid som nå, blir hun 4-5 år når lille brøster kommer. Men håper er jo at det klafferfør, så hun er 3-4.

Sent from my iPhone using BV Forum

Her vente me nok til eg har fått fagbrev, er lærling i 2,5år eller 1,5 år, så når eg er ferdig så kan me få nr 2 :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vil vente 2-3 år. Men kan ombestemme meg. Kommer ann på så mange ting, som jobb og bolig.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi er egentlig ferdige. Jeg har mast meg til nr 3 og sa derfor at mannen måtte til pers og sterilisere seg. Da sa han at nei det ville han ikke, kan jo hende vi vil ha en til!? Tror ikke det blir med meg, føler meg ferdig. Blir i så fall om mer enn 3 år;)

I og med at vi "ikke kunne få" barn, så får bare andre mann komme når han/hun kommer. Håper jo at dt vil klaffe med et barn til. :-)

Sent from my iPad using BV Forum

Vi begynner å prøve igjen om et år, satser på ca 2 år i mellom småtrolla :)

Her tviler jeg sterkt på at det blir flere barn. Det har blitt mer slitsomt med to enn forventet.. vi har fra før en med spesielle behov på seks år som har tatt det å bli storebror på en utfordrende måte. Vi har blitt veldig delt, pappaen må ha 100% fokus på storebror, mens jeg tar lillesøster. Ser at lillesøster er mer urolig og sover mindre når storebror er hjemme, skal på hs på torsdag og må få litt råd tror jeg...

Prins 03.03.08 og prinsesse 14.04.14 <3

Jeg begynner ikke med prevensjon. Over 5 år siden jeg sluttet på pillen.... Hvis vi blir gravide igjen, blir vi glade. Jeg er 34 år så føler ikke jeg har så god tid siden vi brukte 5 år på gullet vi har fått.

Back
Topp