Dere som sjekker altinn til stadighet

Miss Hormontroll

Gift med forumet
er det sånn at dere ikke har en anelse på hvordan det ligger an? Har dere ikke noe som helst peiling på om dere får igjen eller skal tilbakebetale?

jeg er veldig usikker ja[:o]

ORIGINAL: søvnløs og lykkelig

jeg er usikker ja.  pga nav og kommunen. mye rot derfra.

Jeg er ganske sikker på at jeg får igjen, men aner ikke om jeg får igjen 500 kr eller 30 000 kr [X(]
Derfor er jeg veldig spent!

Har ingen anelse for selv om jeg skatter det samme så får jeg skikkelig baksmell enkelte år mens andre har jeg masse tilgode.Lurer på hvordan jeg ligger ann i år[8D]

ORIGINAL: Citerza

Jeg pleier ha stålkontroll.. Men i år har jeg overhodet ikke peiling..[&:]

Sign! Har vært lønna både av NAV og tre forskjellige kommuner sist år, så jeg har no clue faktisk. Men jeg har gitt opp å sjekke, regner med en eller annen sier fra når det er klart [:)]

Jo..?
Har full kontroll jeg.

vi er usikre og jeg lurær sånn[:-]

ORIGINAL: søvnløs og lykkelig

jeg er usikker ja.  pga nav og kommunen. mye rot derfra.

ORIGINAL: Miss Hormontroll

er det sånn at dere ikke har en anelse på hvordan det ligger an? Har dere ikke noe som helst peiling på om dere får igjen eller skal tilbakebetale?

Det samme lurer jeg på, for det er jo mulig å finne ut av hvor mye man skal betale i skatt, og så sjekker man hvor mye man faktisk har betalt. Vips så vet man det.
Skjønner det ikke går i alle tilfeller altså, men de som har jobba fullt på samme plass hele året burde kanskje vite?

ORIGINAL: TheGoodWife

ORIGINAL: *lykkeligst*

Det samme lurer jeg på, for det er jo mulig å finne ut av hvor mye man skal betale i skatt, og så sjekker man hvor mye man faktisk har betalt. Vips så vet man det.
Skjønner det ikke går i alle tilfeller altså, men de som har jobba fullt på samme plass hele året burde kanskje vite?

Er det så viktig da, å sjekke på forhånd? Hvorfor er det noe poeng?

Man finner jo svaret når selvangivelsen kommer.

Tja, det kan jo være greit å ha litt peiling så man plutselig ikke får baksmell på 20 000,- uten å vite om det. (kjenner ei som har klart det faktisk!) Det er jo surt å måtte låne seg penger for å betale baksmellen sin...

veldig usikker..
tror jeg får igjen men er ikke sikker..

Kjøpte leilighet og ny bil ifjor så vi får nok sikkert fradrag fra det men vet ikke hvor mye det utgjør

ORIGINAL: Lissyjane

Jeg vet at jeg får igjen, men ikke hvor mye.

hvordan klarte vi å vente før, da en ikke ble lagt ut på nett, og MÅTTE vente på at den kom i posten?[8D]

ORIGINAL: Lissyjane

Jeg vet at jeg får igjen, men ikke hvor mye.

ORIGINAL: TheGoodWife

ORIGINAL: *lykkeligst*

Er det så viktig da, å sjekke på forhånd? Hvorfor er det noe poeng?

Man finner jo svaret når selvangivelsen kommer.

Jeg kan svare for meg og jeg er veldig spent og vil planlegge ferie. Derfor vil jeg helst sjekke i dag [:D]
Jeg aner faktisk ikke hva jeg får igjen det spørs helt på hvordan de ser på utgiftene mine. I fjor gikk jeg under ikke skattepliktig, gjør muligens det i år også.

Jeg har ingen peiling, og derfor sitter jeg her - nervøs og frustrert[X(]

Har null peiling!

Back
Topp