Dere som ser Dexter

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Er det ikke sabla irriterenes å høre at han snakker hele tiden? Og da tenker jeg ikke på når han snakker til folk... men han er liksom en forteller i bakgrunnen hele tiden... Er det alltid sånn? I alle episodene mener jeg..

Hm det er ikke noe jeg har tenkt på en gang, jeg var sikkert så fascinert av handlingen, at jeg aldri la merke til det. 

hehe.. så den er såå bra? :)

Jo, sånt legger jeg merke til.. og kjenner at det irriterer meg pittelitt

Men er bare på episode 1 da.. i sesong 1.. så får vel gi det en sjangs;)

Jeg elsket de to første sesongene. Sesong tre ble ikke så bra, syntes historien var oppbrukt, og så ble det bare masse sex og styr, så vi måtte hoppe over så mye, og da mista vi litt interessen. Men hørte noen si at sesong fire og fem er knallbra... 

Nei, det er jo helt nødvendig å ha med den voice-over-greia for at vi skal få et innblikk i hva han egentlig tenker, siden han lyver hele tiden.
Men jeg oppfatter det ikke som plagsomt i det hele tatt, har aldri tenkt over at det skulle være det heller.
Det er jo mange serier hvor folk gjør sånt, f.eks. sex og singelliv, og frustrerte fruer.

*Meya* skrev:
Jeg elsket de to første sesongene. Sesong tre ble ikke så bra, syntes historien var oppbrukt, og så ble det bare masse sex og styr, så vi måtte hoppe over så mye, og da mista vi litt interessen. Men hørte noen si at sesong fire og fem er knallbra... 

Helt klart, det ble en liten dauperiode, men det er verdt å se alt sammen. Og det tar seg definitivt opp på de to siste.

liker serien kjempe godt - men syns de første episodene var kjedelige ,  før jeg fikk satt meg inn i ting, og ble kjent m han

Back
Topp