hissigproppen
Forumet er livet
Hvor mye betaler dere for det på telefonregninga? Vet at banken tar 2 kr for det (står oppgitt på siden), men hva tar deres tlf.selskap for det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: HeDa
aner ikke....men jeg sender ganske ofte,og har da ikke så innmari høye regninger dså kan vel ikke være så mye:P
ORIGINAL: hissigproppen
aner ikke....men jeg sender ganske ofte,og har da ikke så innmari høye regninger dså kan vel ikke være så mye:P
Hvilken leverandør har du?
Vi har telenor, og her er det liksom 50 kr per gang [:-] (mannen har sendt før, men har brått slutta nå ja!)
Vi har telenor, og her er det liksom 50 kr per gang [:-] (mannen har sendt før, men har brått slutta nå ja!)
[:-]
Har da telenor vi og,men er da ikke den summen der.....DA hadde vi blitt blakke gitt....
Jeg sender da hvertfall mellom 5-10 ggr i mnd,men har sjelden mer regning enn 300 kr i kvartalet.(og da ringer jeg jo å sender mld og)
[:-]
Har da telenor vi og,men er da ikke den summen der.....DA hadde vi blitt blakke gitt....
Jeg sender da hvertfall mellom 5-10 ggr i mnd,men har sjelden mer regning enn 300 kr i kvartalet.(og da ringer jeg jo å sender mld og)
Vet da faen hva som har skjedd, og tror faktisk på mannen når han sier han bare sender dit, for du skulle sett trynet hans da han så prisen [>:]
Har sendt dem mail og spurt nå da, for det kan hende det er gjort en feil...
ORIGINAL: Hyssamaia!
jeg sender det ganske ofte seiden jeg får penger på konto 4 ganger i mnd. så blir sikkert en 7-8 sånne saldo til 04800 meldinger i mnd.
Og på regninga mi ser jeg det står "tillegstjenester" som er på rett under 300kr.
og det er ikke mms, internett og sånne ting for det er spesifisert..
men om det er saldoen som kommer på 300 i mnd skal jeg slutte å sende fort som f
ORIGINAL: ¤Kanonica¤
jeg sender ofte.. har ikke merket noe på tlf regningen..