Dere som sender saldoforespørsel til Dnb NOR

hissigproppen

Forumet er livet
Hvor mye betaler dere for det på telefonregninga? Vet at banken tar 2 kr for det (står oppgitt på siden), men hva tar deres tlf.selskap for det?

aner ikke....men jeg sender ganske ofte,og har da ikke så innmari høye regninger dså kan vel ikke være så mye:P
men banken tar bare 1 krone da

ORIGINAL: HeDa

aner ikke....men jeg sender ganske ofte,og har da ikke så innmari høye regninger dså kan vel ikke være så mye:P

Hvilken leverandør har du?

Vi har telenor, og her er det liksom 50 kr per gang [:-] (mannen har sendt før, men har brått slutta nå ja!)

ORIGINAL: hissigproppen

Vi har telenor, og her er det liksom 50 kr per gang [:-] (mannen har sendt før, men har brått slutta nå ja!)

[:-]
Har da telenor vi og,men er da ikke den summen der.....DA hadde vi blitt blakke gitt....
Jeg sender da hvertfall mellom 5-10 ggr i mnd,men har sjelden mer regning enn 300 kr i kvartalet.(og da ringer jeg jo å sender mld og)

Har da telenor vi og,men er da ikke den summen der.....DA hadde vi blitt blakke gitt....
Jeg sender da hvertfall mellom 5-10 ggr i mnd,men har sjelden mer regning enn 300 kr i kvartalet.(og da ringer jeg jo å sender mld og)

Vet da faen hva som har skjedd, og tror faktisk på mannen når han sier han bare sender dit, for du skulle sett trynet hans da han så prisen [>:]

Har sendt dem mail og spurt nå da, for det kan hende det er gjort en feil...

Vet da faen hva som har skjedd, og tror faktisk på mannen når han sier han bare sender dit, for du skulle sett trynet hans da han så prisen [>:]

Har sendt dem mail og spurt nå da, for det kan hende det er gjort en feil...

ja,det må de ha gjort da...sjekket fakturaen her nå og den dyreste sms-tjenesten jeg hadde der var på 9 kroner.Hadde et par ennå lavere og,men står jo ikke spesifiserte nr på det da,så vet ikke hvem som er hvem....

ORIGINAL: Hyssamaia!

jeg sender det ganske ofte seiden jeg får penger på konto 4 ganger i mnd. så blir sikkert en 7-8 sånne saldo til 04800 meldinger i mnd.
Og på regninga mi ser jeg det står "tillegstjenester" som er på rett under 300kr.
og det er ikke mms, internett og sånne ting for det er spesifisert..
men om det er saldoen som kommer på 300 i mnd skal jeg slutte å sende fort som f

men skjønner ikke det.For hverken jeg eller mannen har sånne summer.....og vi sender begge 2

Haha hørtes ut som ugler i mosen for banken tar ingen ting betalt for det (jeg er totalkunde) og jeg betaler vanlig meldings pris som for Tele 2 er 39 øre.
Men det koster litt mer å RINGE dit ;) Samme nummer. Jeg ser jeg betalte ca 15 kr for 5 minutter.

jeg bruker denne tjenesten en del, og har ikke reagert på prisen... kan ikke være stort mer enn en mms...
har brukt tjenesten både m telenor og one call..

Jeg sender ganske ofte jeg også, og merker ikke veldig at pengene på kortet forsvinner noe fort.

jeg sender ofte.. har ikke merket noe på tlf regningen..

Jeg sender kanskje 10 gang i mnd, og har ikke merka noe. Sjekka nettopp regninga, og står ingenting der.
Jeg har 300 gratis sms i måneden, og 04800 står under der.

ORIGINAL: ¤Kanonica¤

jeg sender ofte.. har ikke merket noe på tlf regningen..

Hmmm jeg skjønner ingenting altså. Spent å se hva vi får til svar...

Back
Topp