Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: selmaa
jeg revna ganske mye, de sydde meg på operasjonsbordet, fordi det kunne gjøre vondt, fikk masse bedøvelse...
men jeg har hatt sex... vi prøvde for første gang etter 4 uker, og guuud det gjorde vondt, det har gått seg til litt, men jeg synes det gjør fortsatt litt vondt, derfor har ikke jeg fått tilbake sexlyst enda...
har du ikke hatt sex enda?
ORIGINAL: Stansie
Det er bare å prøve hvis legen har sagt at det så bra ut.
Det er veldig individuelt hvordan det føles å ha sex etterpå også, uavhengig av hvor mye man har sydd...
Hvis man er veldig redd for at det skal gjøre vondt og spenner seg kan de gjøre vondere enn det ville ha gjort om man slapper av.
Jeg ble klippet og sydd, og hadde sex etter 5 uker. Var litt vondt, men vi var forsiktige, og nå er det helt som før igjen.
Så HVIS du har lyst og klarer å slappe av, så er det bare å prøve, du kan ikke gjøre noe "galt" så lenge dere er forsiktige.
Lykke til [;)]
ORIGINAL: cazy
ORIGINAL: selmaa
jeg revna ganske mye, de sydde meg på operasjonsbordet, fordi det kunne gjøre vondt, fikk masse bedøvelse...
men jeg har hatt sex... vi prøvde for første gang etter 4 uker, og guuud det gjorde vondt, det har gått seg til litt, men jeg synes det gjør fortsatt litt vondt, derfor har ikke jeg fått tilbake sexlyst enda...
har du ikke hatt sex enda?
jeg har ikke turt enda...[&:]
var hos legen forrige uke å han sa at alt så bra ut...
så tenkte vi skulle prøve snart..
ORIGINAL: *Christy*
Jeg ble både klippet og sydd, og har kun prøvd å ha sex en gang etter fødsel.
Det gjorde kjempevondt og vi måtte rett og slett bare gi opp etter kort tid.
Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare, men det er liksom ikke selve åpningen som er for trang. Det er bare sinnsykt stramt på sidene. Føler jeg har tatt facelift nedentil... [8D] Kommer han borti skjedeveggen så er det liksom det som gjør kjempevondt. Og så har jordmor bommet på et sting. Hun har sydd opp et stykke, så er det nesten 1 cm åpning, og så kommer det er smalt stykke som er sydd igjen, sikkert bare et sting eller to.
Begynte å blø da vi prøvde å ha sex, og tenker kanskje det var pga disse bomstingene..
Har forresten overhode ingen sexlyst, men vil så gjerne ha det. Vet ikke hva jeg skal gjøre jeg.... [8|]